Hunted

Nope, stom voetbal was erop :rage:

3 likes

Oh haha. Dat moest ik inderdaad verplicht kijken, maar had niet door dat dat in plaats van Hunted was :wink:

1 like

Yesss, nog een paar minuutjes!

Ik blijf het raar vinden dat die hunters nu ineens permanent bij Het appartement van Nick en zijn vrouw zijn. Juist nu, terwijl ze geen aanwijzing hadden dat hij daar zou zijn dezer dagen.

1 like

Héél bijzonder idd… Toch ook super onlogisch om ineens te gaan doen? Je weet niet eens wanneer hij dan zou komen

1 like

zijn er opeens nieuwe duo’s of lijkt dat zo

Haha jeetje wat een geluk hebben Nick en Ravi zeg. Poeh!

Wel dom ook van Fred en Lotte om dat met Piet Paulusma te doen. Blijf gewoon lekker onder de radar? …

1 like

Fred en Lotte hebben echt het domste ooit gedaan. Lijkt wel of ze ingeseind worden dat ze iets moeten uithalen als de Hunters het te moeilijk hebben. Waarom zou je een geintje willen uithalen?

Ook super dom van Nick en Ravi om bij die vrienden/familie te blijven van Ravi. Die twee meiden doen het tot nu toe beter doordat ze steeds willekeurig verder trekken.

1 like

Wat een spannend einde vandaag. Er zijn nu nog 2 stelletjes over + het online stel. Dus als volgende week 1 of 2 stelletjes gepakt worden dan hebben we niks meer te kijken? Hoeveel afleveringen komen er nog?

Het online stel zien we vanaf nu ook in de normale uitzendingen, zeiden ze gisteren.

Ik vind het zo raar dat die kandidaten zo vqqk naar huis willen of contact willen maken. Wat een risico!

3 likes

Alsof ze ook niet geleerd hebben van vorige seizoenen… dan weet je dat dat een risico is.

Maarja die hunters weten nu ook dat ze in de slotweek/slotdagen contact moeten opnemen met thuis voor die coördinaten, dus daar posten ze gewoon. En dan is iedereen zo gepakt

3 likes

Het lijkt ook wel of ze na verloop van tijd contact op moeten nemen met het thuisfront om het spannend te houden ofzo. Want waarom zou je anders van dit soort acties uit halen?

En wat als je gewoon weg blijft? Of kun je dan niet winnen? Tot de einddatum dan.

Dit seizoen heb ik echt het idee dat er heel veel gescript is & er zijn zo veel toevalligheden…
Jammer!

6 likes

Ja dit idee heb ik ook. Het is té toevallig allemaal!

3 likes

Inderdaad te toevallig. Want mensen die helemaal van de radar waren doen dan ineens iets doms? Dat gaat er bij mij niet in.
Wat ik ook raar vind is dat ze contact op moeten nemen met bekenden om het vluchtpunt helemaal compleet te hebben. Dan wil je dat niemand het red om te vluchten.

Dit seizoen vind ik minder dan afgelopen seizoenen.

Heb mij dit seizoen al verschillende keren afgevraagd waarom ze toch steeds dat contact met thuis willen. Je weet toch waar je aan meedoet en dus ook dat je even geen contact gaat hebben met je gezin/familie. Verder idd dom van Lotte en haar vader, de hunters hebben nog niks en dan bedenk je om plots bij Piet in het weer te komen. Dit lijkt inderdaad, zoals jullie al zeiden, toch gescript of opgelegd te zijn. Best jammer wel als dit het geval zou zijn.

Je kunt wel wegblijven, maar dan heb je niet het volledige coördinaat. En je kunt alleen winnen als je op een bepaalde tijd op exact die plek bent, want dan vertrekken ze vanaf dat punt en pas dan heb je gewonnen. Dus als je niet gaat en je weet de exacte plek niet, kun je eigenlijk al niet meer winnen. Dus eigenlijk móeten ze dan wel naar hun bekende om het te achterhalen.

Ellie Lust gaat de finale presenteren, haha nu houd ik nog wel even vol met kijken

2 likes

Ik ben wat afleveringen aan het terugkijken, maar het is wel errrrg in scene gezet allemaal zeg. Kennelijk moeten ze ook verplicht teken van leven geven aan de hunters, want ja - tv.