Hunted

Wat een spannend einde was dat! Zat echt op het puntje van mn stoel. Dit was dan toch wel een mooi einde zo!

1 like

Ja dat vond ik ook wel heftig om te zien idd. Maar zo zie je maae weer: ze gan echt tot het gaatje om ze nog te kunnen pakken. En idd er werd wcht van beide kanten keihard aan haar gesjord. Vond het ook wel een heftig shot dat ze lag uit te puffen in die boot. Maar echt super knap!

Ondanks dat er volgens mij veel in scène was gezet dit seizoen, toch blij met het einde.
Heel slim van Sophie en Eileen om met heel veel mensen naar het extractiepunt te gaan.
Maar wel erg eigenlijk hoe de hunters aan haar benen bleven sleuren en dan aan de andere kant die mannen die haar erin wilden trekken.
Verder ook goed dat Sven en Anouk toch de gok genomen hadden om naar 1 punt te gaan, jammer wel dat het niet het juiste was. Dat zou nog veel spannender geweest zijn.

3 likes

Vond het ook wel mooi hoe ze zeiden dat het voor hun gevoel nu “gelijkspel” is aangezien ze niet gepakt zijn. Mooi dat ze er dan toch positief op terug kunnen kijken ondanks dat ze niet gewonnen hebben en verkeerd stonden.

3 likes

Heb het net terug gekeken. Spannend einde. Jammer dat er zo lang omheen gepraat werd in zo’n talkshow. Ik ben benieuwd naar de reacties van de hunters op dit einde. Maar kan die online talk nergens vinden waar ze het in het einde van de uitzending over hadden.

Ik heb het vanmiddag terug gekeken. Was indd spannend! Ik was wel blij dat ze het uiteindelijk gehaald had. Zou het zo stom vinden als ze uiteindelijk nog naar beneden was getrokken!
Vond het wel vet slim om met een hele groep meiden te gaan. Ze hadden het anders echt niet gehaald!:open_mouth:

2 likes

Klopt! En zeker omdat die man en een paar meiden nog best moeite gedaan hebben om ze tegen te houden. Anderswaren ze nog sneller bij hun geweest en misschien wel allebei gepakt :see_no_evil:

1 like

Ik vond dit seizoen allemaal zo toevallig. Echt heel jammer als er zoveel gescript zou zijn. Mijn vriend en ik willen ook meedoen, maar niet als het zo moet natuurlijk :stuck_out_tongue:

Oh ja en ik vind die Hunters ook wel echt machomannetjes die soms een beetje tĂŠ hard zijn

2 likes

Wauw, ik had me echt op de finale verheugd en had zojuist eindelijk tijd om het terug te kijken… maar wat een deceptie! Na die ellende van gisteravond bij Expeditie Robinson heb ik direct doorgespoeld naar het einde, maar dan is direct de hele spanning weg ofzo. Echt jammer dat het niet gewoon als voorgaande jaren kon zijn…

Ik zag toen ik de finale laatst terug keek dat er op NPOstart ook een seizoen Hunted UK stond. Dat gekeken dit weekend, maar vond het veel minder leuk dan de Nederlandse versie. Bummer!

Er komt een nieuw programma van de makers van Hunted. ‘De buit’ dat begint 7 januari ook op npo3. Meer mensen die hier naar gaan kijken /een kans gaan geven?

4 likes

Ja, ik ga kijken! Ben benieuwd. Lijkt een beetje op ‘de kluis’ van stuktv maar dit lijkt me leuker eigenlijk.

1 like

Ja wij gaan ook kijken! Ben wel echt benieuwd. Lijkt me goed in elkaar te zitten.

1 like

Ja, ga zeker kijken!

1 like

Ja leuk, ben benieuwd!

1 like

Wauw dat lijkt echt heel erg op de Kluis! Net als Jachtseizoen leek op Hunted. Bijzonder

Kijkt er nog iemand naar De Buit? :blush:

Ja!

1 like

Ja! Heb de eerste paar minuten alleen gemist, schakelde in toen de teams bij elkaar kwamen. Heb ik iets gemist?

Kort een uitleg van het spel. Er zit een speciaal team van de politie in dat dorp en de dieven hebben opdrachten om het geld uit te geven

2 likes