Impopulaire meningen #4

Ja dat is wel echt zo, maar dat is eigenlijk omdat lopende mensen overal lopen waar ze niet lopen moeten. Hekel aan voetvolk dat maar overal een beetje loopt te lopen, duurt soms 10 minuten om een stukje te fietsen dat zonder volk gewoon 2 minuten zou duren.

26 likes

ik haat fietsen ook enorm, ik loop liever.

7 likes

Ik vind Mean Girls echt overrated

6 likes

Ik vind het juist heerlijk om door de stad te fietsen. Ik ga altijd bumperkleven als iemand het hele pad in beslag neemt. Agressief bellen of er vlak voor langs fietsen. Ik kan zo m’n frustraties van de dag kwijt en iedereen zegt dan altijd sorry. :joy:

8 likes

Ik vind het ook ongelofelijk gedateerd qua humor. Daarnaast is het verhaal (als je erover nadenkt) zwakjes.

Edit:

2 likes

Ik vind Amsterdam overrated

40 likes

Is in mijn omgeving totaal geen impopulaire mening! Maar helemaal eens wel :sweat_smile:

4 likes

buiten de ring

12 likes

Ja dichtbij Rotterdam ook :sweat_smile:

5 likes

:cockroach: :cockroach: :cockroach:

5 likes

Ik vind jurken met zakken kut.

11 likes

waarom is janis een villain?

2 likes

Het is best wel ziekelijk om een nieuw iemand op school enkel te bevrienden omdat je hoopt dat je via diegene je aartsvijand (Regina) een lesje kan leren. Ze behandelt Cady nooit als een volwaardig persoon en ze durft zelf helemaal niks tegen de plastics dus doet ze het zo.

Vind haar ook echt een kuthoer haha, Maargoed ik heb al eerder gezegd dat ik mean girls alleen maar leuk vindt tot het moment dat Regina nog steeds de populairste is, daarna vind ik het een hele stomme film.

19 likes

Op de een of andere manier heb ik altijd ruzie met deurklinken als ik een jurk met zakken aan heb. Dont ask me how want ik weet het zelf ookk niet, maar ik hang er geregeld aan vast.
Of aan trapleuningen.

16 likes

hahaha dat heb ik nooit! maar ik vind dat ze het model vaak lelijker maken

ik hoorde hier op de radio vluchtig iets over, maar ik ben helemaal voor als ze belasting willen invoeren op online bestellingen :thumbsup:

als je alleen al op dit forum ziet hoe ziekelijk veel er besteld wordt (door sommigen ook echt gewoon WEKELIJKS met altijd geklaag ;p) en het gemak van duizend kilo kleding bestellen en retourneren en opnieuw bestellen en dan het riedeltje weer opnieuw. echt niet normaal

ja en ik ken de argumenten al hoor, als je niet in (de buurt van) de stad woont, als je dingen niet in een fysieke winkel kunt verkrijgen etc. en er zullen vast legitieme redenen zijn voor die sporadische bestellingen die je doet, misschien moet je je dan ook niet aangesproken voelen. maar die koop, bestel- en retourgekte van vele anderen kan niemand denk ik goed praten…

58 likes

Moet je even op ad.nl bij de reacties kijken. Ik heb in 4 uur 500 reacties moeten goed en afkeuren van mensen met al diezelfde terugkerende argumenten :smiling_face_with_tear:

6 likes

Inderdaad, totale koopziekte hoor. Maar het was écht nodig!!

1 like

Maar denk je dat mensen hierdoor op grote schaal minder gaan bestellen? Want als dat niet zo is heeft het vanuit het duurzaamheidsoogpunt geen zin en de reden voor het invoeren is juist duurzaamheid. Ik denk dat er effectievere manieren zijn dan het invoeren van een nieuwe belastingsoort om onze co2 uitstoot te verminderen. Zeker in een tijd waarin veel mensen het financieel al zwaar (gaan) krijgen.

Ik ben het helemaal met je eens dat er onwijs veel wordt besteld en dat het anders zou moeten, maar ik denk dat andere manieren een beter effect zullen hebben.

6 likes

Ik vind dat gratis verzenden en gratis retouren gewoon niet zou moeten mogen. Want dat is niet gratis en het verziekt het systeem. En tuurlijk zou ik dat erg kut vinden voor mijn eigen portemonnee wanneer ze dat zouden invoeren, maar ik wen er wel aan uiteindelijk.

In Zweden is het vaak goedkoper (bijvoorbeeld bij producten bij apotheken) om iets online te bestellen, dan om het in de winkel te kopen. Ergens snap ik daar de logica wel achter, want dan hoef je niet altijd alles overal op voorraad te hebben, maar dit geldt ook voor producten waarvan er altijd een vrij flinke voorraad is. Voelt dan zo dom om het te bestellen in plaats van in de winkel te kopen als je toch langs die winkel komt, maar het scheelt vaak gewoon best veel geld. :-1:

7 likes