Kunnen we die dingen gewoon niet preventief trekken? Hebben toch geen nut
Ik heb nog steeds zulke tanden
vind het zelf ook lelijk hoor!
En ben blond, dus dat klopt ook nog
Ik snap mensen die bewust opzoek gaan naar de meest verschrikkelijke filmpjes na een nare gebeurtenis of tragedie nooit zo goed. Komt voor mijn gevoel vaak in de buurt van de digitale versie van ramptoerisme.
Ik vraag me dan wel af, omdat ik zelf al deze filmpjes zoveel mogelijk vermijd en dus niet op klik, kijk je dan wel alleen filmpjes waarvan de slachtoffers niet in beeld zijn? Want volgens mij wordt op reddit soms de meest afschuwelijke beelden van slachtoffers gedeeld en alleen al het idee voor de nabestaanden dat dit voor eeuwig op internet blijft staan en dat het miljoenen keren wordt gezien… Dat is voor mij het nare onderdeel ervan.
Ik vind Marvel films saai en ik weet niet waarom mensen ze zo in de hemel prijzen. Sowieso vind ik de hele cult rond Marvel belachelijk. Het is een gigantisch bedrijf, die kwets je echt niet omdat je een film of meerdere niet tof vindt. Dit geldt overigens ook voor Disney
En dc
Scheelt ook dat Marvel onderdeel van Disney is. dus die voelt er niks van.
Ik zou best de kledingstijl van josh v willen. Lekker beige en altijd passend bij elkaar. Netjes, maar ook een beetje kitch.
Ben nu een basic jeans and random shirt persoon. Geen logica of gevoel voor mode in mijn kledingkast.
Edit: heb geen kleding van haar. Zij is lang en slank en ik kort en dik. Dus die kleding zit nooit zoals bij haar en dat vind ik er mooi uit zien.
Die beige kleur waar ze zo gek op is, is precies de kleur waardoor ik eruit zie als een levend lijk. Het is tenminste goed voor mijn portemonnee
WTF Ik dacht dat we stiekeme soulmates waren, maar nu ben ik daar niet meer zeker van
Dat wordt dan relatietherapie en kijken of er nog wat te redden valt
Oh ja same hoor, mooi verzorgd. Vind de items los vaak lelijk maar zij ziet er altijd goed uit. Wel tikketje ordi maar daar hou ik wel van
Ik hoef geen cadeaus (behalve een vriendin met superdoordachte parels elk jaar) en haat mijn eigen verjaardag.
Ik vind het echt insane dat mensen het normaal vinden dat personen ontslagen worden omdat ze niet gevaccineerd zijn, dat ze met onbetaald verlof worden gestuurd, dat er in Oostenrijk een lockdown is voor alleen ongevaccineerden, dat ongevaccineerden straks nergens meer naartoe kunnen omdat ze niet gevaccineerd zijn omdat 3g naar 2g gaat (terwijl net getest prima veilig is en vaccins niet zo effectief zijn als gedacht tegen infectie). Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.
Same. Onzinnig gedoe vind ik het, wees gewoon blij dat ik vandaag besta.
Denk niet dat het een onpopulaire mening is toch? Ik ben echt heeeeel erg pro vaccineren en vind het echt belachelijk als je je niet laat vaccineren. Maar ik wil heel graag niet in een samenleving wonen waar groepen op deze manier worden uitgesloten en hoop echt dat het niet komt.
Edit: ik ben het overigens niet eens met het deel dat je zegt ‘en dat vaccins niet zo effectief zijn als gedacht’. Ten eerste weet ik niet of dat wel of niet zo is, maar belangrijker dat heeft imo niets te maken met of 2g wel of niet een goed idee is.
Nou hier op dit forum voelt het zeker als een impopulaire mening.
Oh dat heb ik niet zo meegekregen. Wel dat veel mensen oordelen over mensen die zich niet laten vaccineren, maar dat doe ik zelf ook want ik heb er ook geen enkel begrip voor. Maar dat staat voor mij wel los van of ik het een goed idee vind dat die 2g regel komt.
Ik merk dat ongevaccineerde denken dat gevaccineerde dan ook gelijk achter alle keuzes, oa 2G, vanuit de overheid staan. Ik ben pro vaccineren, maar vind het nu wel beetje naar worden qua uitsluiten.
Ja maar net zo goed andersom dat gevaccineerden soms denken dat ongevaccineerden per definitie wappie zijn, of zich aan 0 maatregelen houden, of niet in covid geloven, of dit met de oorlog vergelijken.
Gewoon veel vooroordelen naar elkaar vanuit beide kanten, helaas.
Mis echt respect naar elkaar toe. En niet per se voor elkaars keuzes want daar ben je het gewoon niet mee eens, maar wel voor elkaar als persoon.