Even jonge Poetin gegoogeld…tja ieder zijn smaak
Uhl 1,65 zelfs
Even groot als ik, dat gaat nog wel. Wel jammer dat hij zijn zoon liet sterven in een concentratiekamp.
Je mag hem houden
Kleine mannen zijn wel altijd zo heel erg verontwaardigd tov de wereld. Dus ik denk van wel ja.
Ja maar echt what the fuck.
Een heuse napoleon complex, terwijl Napoleon niet klein was
Lil’ kleine, ook wel bekend van het mishandelen van zijn vriendin op Ibiza
Poetin is een man waar typische heteromannen op geilen, want hij is een manly man
O en @Eddie geilt er ook op. Die heeft haar eigen redenen
Haha ik zag deze foto ook een tijdje geleden en dacht toen ook van Stalin was best hot, maar toen heb ik mijn eigen onderzoek gedaan en kennelijk had ie een pokdalig hoofd en liet hij foto’s retoucheren dus ik denk nu gewoon weer aan de oude dikke man met snor als ik aan Stalin denk.
Vallen jullie echt op die mannen? Of zijn hun namen een soort van code voor “Help mij ik zit gevangen”
Net gecheckt, nog altijd mijn hoogtepunt op dit forum. Wel jammer dat jouw originele post er niet meer is
Op die foto was hij een stuk jonger en zag hij er best leuk uit ja. Maar zo ziet hij er al lang niet meer uit hoor:
Ik vond hem in Little Women als Laurie wel leuk, maar dat komt meer door de personage ben ik bang. Zag al foto’s van hem als Willy Wonka en dat is toch wel minder… Krijg je een soort depri Willy die allergisch voor chocola is oid.
Maar als hij Harry in Spider-Man gaat spelen dan ben ik toch bang dat ik hem leuk ga vinden
Iehh dat enge chocomel snorretje
Lik kleine moet er in het echt haast wel slecht uit zien, gezien zijn levensstijl
Ik vind de kerststerren koekjes van Bolletje lekkerder dan de sneeuwmannen
Ik heb bolletje kerstbomen gekocht omdat ik die andere niet kon vinden en dacht t zal wel allemaal t zelfde zijn .
Vond ze wel lekker maar niet mega spectaculair
Meh, die zijn samen met de klokjes het minst.