Impopulaire meningen #4

Ik kan dit plaatje proeven

21 likes

Je hebt gelijk hoor! Doordat hout ‘werkt’ blijft er volgens mij juist minder achter dan in een plastic snijplank. Zit alleen wel een groot verschil tussen houtsoorten en geolied of niet. En door de spatels moest ik direct aan dit type denken.

Ik bedoelde inderdaad planken en kookgerei, maar ook dat vind ik smerig. Dat het juist beter dan plastic zou zijn vind ik met name op sites die tapasplanken verkopen :joy:.
Ik denk wel dat voor 80% het in je hoofd zit dat het vies is, maar ik vind het ook lastig afwassen en droogmaken en het verkleurt heel snel. Nee, doe mij maar plastic. Dat kan ook in de afwasmachine.

1 like

Ik vind het niet erg on douchegel kado te krijgen

23 likes

Hahahaha ik heb nog wel wat voor je :innocent:

3 likes

Mijn dyslectische kop las douche egel. Nu wil ik zo’n badspeeltje in de vorm van een egel

4 likes

Wat maakt het uit als je de rest aanraakt?

1 like

Ikzelf vind het niet zo lekker als mijn blok kaas naar salami smaakt

7 likes

Oh in stop sowieso geen vlees op een borrelplank. Maar goed, verder boeit ‘t me niet als mijn eten ergens tegenaan komt wat ik ook lekker vind

3 likes

Dat is niet zo lekker voor een ander.

1 like

Inderdaad zeg stel je voor

7 likes

Ooh ja nee verder vind ik het geen probleem. Maar inderdaad als iets een sterke smaak of geur heeft en dat raakt iets anders dan geeft dat meteen die smaak af haha

Ik moest weer aan deze post denken doordat iemand die likete.
Toen de lockdown al in de lucht hing vrijdagavond de 17e, heb ik zaterdagochtend nog snel de trui teruggebracht bij de hema omdat ik al een soort van voelde aankomen dat scholen ook dicht gingen en die hele kersttruiendag er niet van zou komen :joy: en dat klopte ook dus ik heb lekker m’n geld terug haha ja sorry

34 likes

Foto’s bij de kerstboom van het gezin of nog erger van stelletjes vind ik echt vreselijk. :joy:

54 likes

Hahaha ja ze zijn allemaal zo ongemakkelijk.

2 likes

Ik wil alleen huisdieren zien.

12 likes

Volgens mij zou een kersttruienverhuurbedrijf nog niet eens zo’n slechte side business kunnen zijn.

Bij mijn werk hadden ze ook allemaal al in de vroege ochtend een kersttrui aan. Toen had ik een paar uur later maar gewoon een groene chique trui aangedaan die ik vervolgens al snel zat onder de chocolademelk, waardoor ik digitaal aanschoof met een zebratrui. :joy:

2 likes

Oh niet waar mijne was echt wel goed gelukt

4 likes

Ik vind zo’n Lampe berger zo vies ruiken (ook verdund)! Ik zie dat ie weer populair is op het forum de laatste tijd, ben er zelf ook ooit ingetrapt :sob:

In dezelfde categorie: ik vind parfum ook echt helemaal niks. Niet bij mezelf en (vooral) niet bij een ander.

10 likes

Auto’s boeien mij totaal niet en ik zie bijna geen verschil tussen een dure en een goedkope auto . Het zijn allemaal koekblikken op wieltjes

21 likes