Impopulaire meningen

Nou dat vond ik nogal tegenvallen eigenlijk toen ik er was? Ik koop niet superveel verzorgingsproducten en wat ik koop is eigenlijk sowieso altijd met minimaal 50% korting omdat er in NL zoveel aanbiedingen zijn altijd, dus uiteindelijk kwam ik niet echt goedkoper uit. En al zou het wel iets goedkoper zijn snap ik inderdaad echt totaal niet dat mensen leip gaan om een hele dagtrip in te plannen zoals @Oprah zegt voor 3 tubes tandpasta voor 2,39 ipv 3,27.

Helaas geen onbeperkt geld te besteden.

dat begrijp ik ook wel! Ik woon er zelf 20 min vandaan en als ik echt ga ‘inslaan’ bespaar ik ongeveer 50 euro. Ik heb bijv. Shampoos die hier €10 kosten en daar €5, creme die hier €5 kost en daar €1,50, deo’s die hier €3,50 zijn en daar €1,50 en nog veel meer

Ik ga btw gewoon naar Kruidvat als ik geen zin heb om er heen te rijden maar bedoelde gewoon: dat is denk ik “de hype”, dat hetzelfde product voor een lagere prijs verkocht wordt haha

Ik ga altijd voor de supermarkt en dan is er altijd een DM dichtbij. Voor mij zijn de kortingen wel groter dat. Mijn Wellaflex haarmousse is goedkoper dan een 1+1 actie in Nederland. Verder zijn hun huismerkproducten heel goed, zoals hun bodylotions etc. Kruidvat heeft dat niet en Vaseline rekent voor hetzelfde effect 6x zoveel.

Het is altijd heel netjes (Kruidvat ben ik altijd blij als ik heelhuids eruit kom) en ze hebben andere merken en producten (ook veel vegan).

Ik doe gelijk ook even een rondje Duitse fastfood en dan naar huis. Maarja, mensen verklaren mij mss ook voor gek dat ik een dagje naar een supermarkt ga.

@Bunnyslippers
Ja ik geloof jullie wel hoor haha, maar de hype gaat aan mij gewoon een beetje voorbij. Ik woon ook niet in de buurt van de grens, anders zou ik het misschien al eerder doen. En ik heb zelf gewoon heel weinig met verzorgingsproducten, gebruik geen vaste merken waar ik aan verknocht ben, gebruik geen bodylotion of haarproducten etc. alleen tandpasta, shampoo en douchegel zo’n beetje waar ik heel lang mee doe dus voor mij levert het gewoon niet zoveel op. Toen ik in Duitsland was en ik langs zo’n filiaal liep dacht ik oja hier heeft iedereen het altijd over, hier moet ik even heen! Maar ik liep echt een beetje teleurgesteld rond van oh is dit het nou. Maar goed het is natuurlijk een impopulaire mening dus ik snap best dat er voor andere mensen wel voordelen aanzitten/aantrekkingskracht vanuit gaat. Des te rustiger is voor jullie de winkel :wink:

Ik heb echt een hekel aan conceptstores. Altijd van die bij elkaar geraapte overpriced spullen en een fiets aan de muur en overal planten. Stom hip gedoe.

Ik woon in Duitsland, dus voor mij is het gewoon hetzelfde als naar de kruidvat/etos in NL gaan, maar om er nou speciaal vanuit NL voor naar DE te rijden gaat me ook wat ver, tenzij je vlakbij de grens woont, het is uiteindelijk gewoon een drogist. De prijzen zijn wel echt veel lager dan in NL overigens, dus snap wel dat als je toch vlakbij de grens woont het wel de moeite is, en er is heb ik het idee ook veel meer qua bio/vegan/eco. Ik heb alleen een moeilijke huid, en ik haal mijn bodylotion bijvoorbeeld nog steeds in NL, want mijn merk hebben ze hier niet…

Ja in snap het ook niet helemaal, vrienden van mij uit omgeving Rotterdam rijden ook helemaal naar Duitsland voor de DM 2x per jaar ofzo en slaan dan in met shampoo’s, tandpasta en dat soort dingen. Ze zullen wel echt een hoop besparen, maar het is toch een volle tank benzine. Dus dan blijft er toch weinig besparing over dat het echt de moeite waard maakt lijkt me?
Al zijn hun wel erg zuuunige mensen die ook hun boodschappen bij 3 verschillende supermarkten doen (en ondertussen een Audi voor de deur hebben staan :sweat_smile:).

Hangt van het verbruik van de auto af maar zou rond de 20 euro kosten ongeveer grof uitgerekend. Zou je er wel uit kunnen halen opzich als je echt groot inkoopt. Geloof dat ze ook fijne luiers hebben voor een oké prijs. Dan tikt het wel aan als dat veel scheelt met hier denk ik.

Ik vind ook vooral het eten heel fijn! Ze hebben echt super veel vegan dingen en veel dingen zijn zelfs goedkoper!

Hè? Hebben ze daar eten? Dat verandert de zaak.

:joy::joy:

Mijn ouders wonen aan de grens, dus kan een bezoekje DM dan combineren en grote Duitse supermarkten. :drooling_face: Was er anders niet regelmatig heen gegaan.

Neeee alleen gezonde stoffige dingen

Vegan chocolade met eenhoorns en flamingos erop!

In mijne hebben ze alleen van die chemische sport repen of van die hardcore lijnzaad havermout mengsels. Geen flamingo’s :disappointed_relieved:

Welke ga je? Tüddern?
Sinds die verbouwt is hebben ze echt het hele assortiment geloof ik.

Nein! In ubach palenberg jawohl

Jaaa dacht ik al! m’n vriendinnetjes die bij jou in de omgeving wonen gaan allemaal naar Ubach.

Geloof dat die idd kleiner is dan in Tüddern, maar ben er al te lang niet meer geweest om echt een conclusie te kunnen trekken.

Ik moet toch weer ‘s gaan, dus zal eens opletten :face_with_monocle:

Zat laatst eens de etiketten te lezen van m’n balea producten, stond allemaal vegan op.
Voelde me echt een wereldverbeteraar opeens :upside_down_face:

ja wojoo ik zit as we speak chocolade van Veganz te eten en het is zoo lekker