Impopulaire meningen

Wordt er in het boek wel duidelijk wat er nou allemaal aan de hand is?

Het is nog steeds een groot mysterie.

Dan ga ik geen moeite doen, dankjewel! Vond dat heel irritant aan die film namelijk, hij was afgelopen en ik had alleen maar onbeantwoorde vragen haha.

Ja ik snap dat wel, haha. Ik wil nou ook wel weten wat die wezens nu zijn, hoe ze eruit zien, waarom dit gebeurt met mensen die ze zien. Ik denk dat de schrijver dit best met nog wat boeken kan uitmelken, haha

Hahah ik moest lachen. Had ook iemand in mijn hoofd die vaak zegt geen nee te kunnen zeggen en anderen niet teleur wil stellen. Terwijl ik op dat moment dan denk van eh dat doe je vaak genoeg hoor. Waar sommigen het vandaan halen?

en @Penny_Lane jaaa haha. Het ergste vind ik denk ik dat ze het door het zo te zeggen brengen op een manier van ‘kijk hoe onbaatzuchtig ik ben, maar nu ga ik voor mezelf kiezen’. Terwijl ik ook vaak in zo’n zelfde gesprek dan hoor dat ze vinden dat ze zoveel geven en daar niets voor terugkrijgen. En ik vind het best logisch om te stoppen met geven wanneer je hoopt dat je er iets voor terugkrijgt en dan ermee stopt als dat niet het geval is. Maar doe niet achteraf alsof het dan zo onbaatzuchtig is of puur voor anderen :stuck_out_tongue:

Het kan me echt een fuck schelen waar Piet Paulusma wel of niet het weer presenteert. (Waarom is hier nu al +/- anderhalf uur een item over op DWDD)

Ja maar Piet Paulusma is natuurlijk dé ultieme “gewone man”, dus dat maakt hem voor DWDD meteen een cultheld!!! (ik heb het niet gezien maar dit is sowieso een DWDD ergernis van mij, lekker dwepen met het plebs)

Huh, dat vind ik eerder een beschrijving van Man bijt hond? Niet dwdd

Dit ja /care

Ik vind dat soms een beetje met van die zogenaamde Guilty Pleasures die dan eigenlijk heel normaal zijn, en met De TV Draait Door. Op een gegeven moment zag ik alleen maar mensen voorbij komen die zich eens verspraken of een gezegde verkeerd zeiden, ja dat doen we toch allemaal wel eens? Vond ik een beetje flauw worden, maar ik heb al een tijdje niet meer gekeken dus misschien is dat nu anders

Bejaarden zijn echt super onhygiënisch

Waarom vind je dat? (gewoon uit nieuwsgierigheid).

Inderdaad de keren dat ik steunkousen uittrok en er een stofwolk vanaf kwam :face_vomiting:

Jaaa echt wel. Komt genoeg voorbij waarvan ik denk “:nauseated_face:

Omdat ik in de geriatrie werk. Geef ze iig geen handje

Jaaaa dat is ook echt heel erg vies en ik wil er niet over na denken dat ik dat inadem

Laat maar.

Ah ja ik hoopte eigenlijk op voorbeelden hiervan haha. Naja kan me er ook wel een voorstelling bij maken.

Er wordt hen toch niks verweten, alleen geconstateerd?