Impopulaire meningen

Haha idd zo leuk om over te klagen

Hahah ja dat heb ik ook. Ik ‘schreeuw’ ook altijd zo lekker vals ‘Waarom zou je dat doeeennn?’ tegen mijn vriend. Het is zo slecht.
Maar ik kijk Wie is de mol en daar vind ik hem echt een super leuke gast, dus dat maakt het weer een beetje goed.

Ik vind de Luizenmoeder echt het tegenovergestelde van grappig. Kan er niet bij dat dit de humor is van een groot deel van de Nederlanders.

Ik vind die juf Ank ook echt heel eng eigenijk

Alle conversatie bij mij op het werk is 1 grote stroom van luizenmoeder liedjes en quotes. Verschrikkelijk.

Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, en volgens de kijkcijfers is dat blijkbaar zeldzaam.

Ik vind de luizenmoeder ook echt mega kut. Maar toch zeg ik wel eens ‘dat vinden wij niet raar…’

Het boeit mij ook echt niet of iemand anders een jongen of een meisje krijgt.

*Overigens vind ik het ook raar dat geslacht zó belangrijk is.

Ik zou overigens wel gaan. Als het voor vriendinnen belangrijk is vind ik dat ik er moet zijn of het nu een gender reveal party is of de doop van hun cavia. Wie ben ik om te bepalen dat het voor hen onzin is?

Ik denk zelf dat een gender party alleen leuk is voor echt naaste familie, ouders, schoonouders, broers/zussen.

Het kan mij ook niet super veel schelen of het babietje van anderen een jongetje of meisje wordt, maar als vriendinnen dit als een gelegenheid zien om een feestje te organiseren met taart, wijn en vrienden ben ik met liefde bij hoor.

Ik vind het soms wel irritant worden dat er zo veel aandacht is voor de Holleder zaak. Ik vind wel dat de dader van al die moorden gepakt moet worden en ik vind het heel erg voor alle onschuldige mensen die betrokken zijn, maar de mensen die vermoord zijn worden nu vaak verheerlijkt terwijl zij ook gewoon rijk probeerden te worden/werden door middel van illegale activiteiten. Ik weet dat het niet echt ‘jurist-achtig’ van me is maar ik denk bij sommigen dan ook wel: “eigen schuld dikke bult”.

Ik vind wel dat de dader berecht moet worden maar ik zou liever zien dat er media-aandacht was voor andere zaken.

Ik snap die obsessie met Holleeder echt niet! Ook toen ie nog niet in de bak zat zag ik hem met enige regelmaat bij mij in de (oude) buurt in café’s enzo, en die man had altijd een soort entourage van bewonderaars bij zich. Zo van ahhhh daar is Wim weer, onze knuffelcrimineel. Alsof die vent niet de hele boel bij elkaar geterroriseerd heeft. En nu hij eindelijk een keer goed op zijn flikker lijkt te krijgen moeten we het alsnog elke avond op tv over hem hebben? Ik snap geloof ik weinig van die fascinatie met ~de onderwereld~.

Een vriend van mij werkt in een instelling en hij zegt dat heel veel criminelen super graag voor hem zouden willen werken. Die doen echt alsof hij een soort god is. (Vandaar misschien dat hij zelfs vanuit de gevangenis dingen voor elkaar krijgt.)

En nee ik snap die fascinatie ook niet. Uit eindelijk wil ik het zelf ook wel weten hoor, maar ik snap gewoon niet waarom er zo veel boeken, docu’s, etc. over hem zijn. Volgens mij is het ook echt een beloning voor hem. (En ik kijk echt graag naar true crime.)

Ik denk ook dat hij enorm kickt op de aandacht. Ik kan hem natuurlijk niet met een mentale aandoening diagnostiseren maar het is in elk geval een type dat graag bewonderd wordt.

Ik vond het altijd echt een bummer als ik ergens was en hij kwam binnen (is een paar keer gebeurd, niet wekelijks ofzo haha). Ik weet nog dat ik eens in een café op de Noordermarkt zat en hij kwam aan met een groep vrij jonge mensen (veel vrouwen) en ze gingen lekker rosé zitten drinken met z’n allen. Personeel van het café kroop nog net niet ín zijn kont, wat een slijmballen. Ik weet natuurlijk niet of ze bang voor hem waren maar volgens mij vonden ze het vooral interessant. Ik zou zo’n vent echt niet in mijn zaak willen…

ik snap echt niet wat dit betekent :stuck_out_tongue: haha

Ook van mijn broers/zus zou ik het vreselijk vinden. En ik zou daar ook niet heen, ook al is het voor hun belangrijk @Flamoes Ik vind een gender reveal party ZO’N onzin en ik ben er zo erg op tegen, daar kan ik niet zomaar overheen stappen. Een baby shower vind ik op zich al niet echt heel leuk, maar wel om de zwangere te verrassen en ik doe wel mee aan die blijheid (al doe ik niet mee met de aanwijzingen als in ‘kom in blauw/roze, of maak iets te eten met blauw/roze’, maar een gender reveal vind ik van een hele andere orde.

Ik ook niet. En ook niet wat de impopulaire mening is. Dacht eerst dat ik in het ergernis topic zat, maar ook dan zou ik het niet snappen.

@ellegirltalk @MadameMignon gaat om die funko poppen die nu heel populair zijn. Van allemaal films en tv series en Disney en Harry Potter heb je poppen die je voor niet heel veel geld kan kopen en dat doen mensen dus massaal incl dat je misschien wel een super zeldzame kan krijgen (:scream:)
En nooit uit de doos geweest (:scream:)
Maar die dingen zijn slecht en goedkoop gemaakt en geen reet waard en geen investering. Net als vroeger die beanie babies knuffels.
Maar de laatste zin snap ik ook niet want dat zijn vast soort van zelfde idee figuren maar dan duur en mooi gemaakt. Maar het blijft gewoon random zooi.

Oja bij een babyshower enzo, denk ik altijd van ‘eh er kan nog van alles misgaan de komende maanden en bij de bevalling’. Maar dat soort opmerkingen houd ik wijselijk voor me bij zulke events :stuck_out_tongue: