Impopulaire meningen

@Lula Dat is ook precies de bedoeling als ik ergens joe! typ :sunglasses:

Gebruik het ook voornamelijk tijdens online interacties met witte mannen :joy::thinking:

Eens!
Als ik mijn schoonmoeder bedank, zegt ze ook altijd heel ongeïnteresseerd ‘joe.’
Sorry dat ik je lastig val met mijn dankbaarheid hoor :frowning:

Ik zeg best wel vaak joe. Als ik of anderen weg gaan bijv. Of bij het ophangen van de telefoon. Vind het een heel gezellig informeel woord? Mijn moeder zegt al mijn hele leven, als ze de telefoon ophangt: joe daaaag. Vind ik ook heel gezellig.

Maar ik zeg het ook wel als ik eigenlijk zeg: :fu:t2:.

Ik zeg ook joe als ik weg ga, ik werk in de thuiszorg en dan heb je al dag gezegd en dan zeggen die mensen alsnog weer wat en dan roep ik vaak “joe” hahaha. Verder eigenlijk niet volgens mij.

Ik ook altijd aan de telefoon; joe hooi bij het ophangen. Weet nog dat ik dat altijd super raar vond als m’n vader dat vroeger deed, maar ik heb het kennelijk overgenomen;p

Mijn moeder zegt ook joe daaag (met een hele harde a) en ze heeft een vriendin die altijd nog even iets wil zeggen voor ze ophangen dus dan wordt het vaak joe oh jjjj oh joee daaaa oh joe daaaag oh joe!

Precies mijn impopulaire mening. Fruit op pizza. :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Geen impopulaire mening maar mijn vader zei altijd ‘Joe, houdoe!’ aan de telefoon voor hij ophing.

En ik me maar afvragen waarom hij zo vaak met tante Jo belde terwijl hij die echt stom vond. :rofl:

Maar dit is geloof ik niet wat @Lula bedoelt? “Joe” als afscheidsgroet is gewoon geaccepteerd, maar nu lijken mensen er lollig mee te willen doen online.

Een grappig Rumag plaatje posten op instagram, met als caption: “Joe! :raising_hand_woman:
Het is het nieuwe “Dus dat”.

(Ken toevallig zo’n persoon die dit tegenwoordig onder al haar instagram posts plaatst).

Hier in de buurt wordt joe vaak gebruikt. Als ik bijvoorbeeld aanbel bij mijn oma’s huis en ze is even bezig ofzo roept ze altijd ‘joe joe’, als in, dat ze eraan komt. Het wordt hier meer gebruikt om te zeggen ‘ik heb je gehoord, begrepen en ik ga actie ondernemen of het is goed’.

En als ik vind dat mensen stompzinnig bezig zijn zeg ik ook weleens joe, voordat ik een dramatische exit maak.

Ik hou van ananas op pizza maar ik moest hier wel heel erg om lachen en overweeg 'm lelijk te photoshoppen naar het Engels zodat ik 'm aan m’n vriend kan laten zien

Hahahah doen :joy:

Gelukkig is ie uit het Engels gestolen :stuck_out_tongue:

Oh echt? :joy: Ik had hem van Facebook haha

Zoveel moeite gedaan voor niks :weary::joy:

Joejoe! :heart_eyes:

Huh, dit is toch een van de populairste meningen op het internetb:P?

Er is toch meer dan alleen op het internet haha. In mijn omgeving is dit geen populaire mening. :stuck_out_tongue_winking_eye::woman_shrugging:t3:

Huh is dat er???

Ik hou niet van sneakers. En ik vind mannen op sneakers kinderachtig.