Impopulaire meningen

Ik vind het vooral onverantwoord. Heel lief dat hij zo graag anderen wil helpen, maar moet je dan zulke risico’s nemen? Kunnen we niet iets anders bedenken wat geld oplevert? En stel dat het hem deze keer wel lukt, gaat hij dan later nog iets extremers bedenken? Ik hoop vooral dat hij het overleeft.

Ik vind hem ook echt vervelend. We weten het nu wel, je bent een strebertje.

Ik vind al die aandacht voor K. M.omma echt enorm irritant. Hij is gewoon een autist met een hoop privileges en aandacht (ook t.o.v. andere autisten, voor het geval iemand gaat roepen dat hij extra aandacht moet hebben vanwege zijn stoornis). Zijn ouders hadden hem best wat minder op een voetstuk kunnen plaatsen.

Ik weet niet eens wie dit is. :sweat_smile::joy:

Dit riep ik net ook al.

Hij was net bij DWDD en hij heeft in 1996 een autobiografie geschreven; sindsdien zijn er documentaires verschenen en kwam hij er telkens mee op tv. Misschien dat je hem van gezicht zult herkennen als je z’n achternaam googlet, want er ging een filmpje van hem viral waarin hij in de auto aan het vloeken was (en dat filmpje was redelijk grappig, moet ik toegeven :sweat_smile:). Ik wilde zijn naam hier niet volledig uitschrijven omdat hij of zijn ouders mijn commentaar niet hoeven te lezen.

Je hebt de K dan de 5de letter van het abc x2 en dan de eerste letter van dit beest :snake:

& @GEEZ gevonden haha. Zegt mij nog steeds niets. Maar na wat artikelen kort gelezen te hebben denk ik dat ik heel goed snapt wat je bedoelt haha @Berlijn.

Hij haalt bij ons koffie. Hijs niet zo gezellig in t echt hahaha

@HvO zegt Bom op mofrika gooien je iets?

Ik heb echt de hard om dat fargment moeten lachen :see_no_evil:

Dit ja. En ik erger me ook enorm aan zijn blogjes op facebook die ik vaak door andermans likes langs zie komen waarin hij heel irritant elitair probeert te schrijven. Als slecht voorbeeld, voor ‘een man loopt naar de wc’ zou hij schrijven ‘de weledelgestelde heer schrijdt naar het water cloiset’.?

Ik heb hem nu opgezocht en heb die documentaire ook ooit gezien, wel een tijd geleden dus. Wat voor privileges heeft hij dan?

Kees praat alsof hij het polygoon journaal presenteert circa 1954

Hahaha dat verbaast me niks, doet hij echt gemeen of heeft hij gewoon veel issues?

Nja hij heedt gewoon issues. Maar hij had best een gemeen stukje over mn manegers ( die hem hielpen maar niet naar zijn zin) geplaatst. En toen had een andere collega hem geholpen en daar schreef hij dan een heel liefdes verhaal over haha.

Hij zei net bij DWDD dat hij opzoek was naar een stukje sympathie en genegenheid. :eyes::eyes:

Ze heeft helaas al een vriend. Arme kees

Ik bedoelde voor jou

Ik heb helaas al met bad bunny. Arme Kees

Ja dat weet ik. Maar ik antwoorde op haar vraag. Dat was gemeen of issues. Zijn issue is zijn ziekte.