Impopulaire meningen

afbeelding

Ziet er wel juicy uit

Ik krijg er ook mega buikpijn van. Terwijl het niet te strak zit.

Meestal kan je carnivoren beter niet eten, vooral niet als die zich ook veel voeden met afval en aas (“trash pandas”). Je kan er echter wel mooie bont kraagjes van maken. Of een Davey Crocker muts…

Maar wat als je ze vangt en ze naar een gebied brengt waar ze wel mogen leven? (Ik weet namelijk hoe belangrijk het is om andere natuur te beschermen maar afknallen klinkt ook zo heftig.)

Ze komen uit Amerika maar ze daar naar toe terugbrengen lijkt me ook niet echt een optie. Volgens mij zijn er niet zoveel wasbeer opvang locaties en zitten de meeste ook wel vol.
Al die wasberen zijn er gekomen doordat mensen ze als huisdier gingen houden en ze ontsnapt zijn of toch niet zo’n succes als huisdier.
Ik vind het wel heel sneu dat die dieren de dupe zijn van de domheid van mensen (zoals altijd) maar zo humaan mogelijk vangen en afmaken is denk ik het beste. En verbieden dat zulke beesten verhandeld mogen worden.

Kleine tip tussendoor, EDC/Esprit heeft meest midrise jeans. Ik vind die erg fijn zitten!

Ik heb een hekel aan slechte appers

ik vind game of thrones stom en saai (heb tot en met aflevering 7 van seizoen 1 gekeken ofzo dus best lang geprobeerd)

Ik word echt intens misselijk van de geur van kokos. Hierdoor kan ik mijn glamglow masker nooit gebruiken, alleen al de gedachte aan die geur laat mij nekken.

Ik heb dat met de geur van kokosvet die veel meiden in hun haar gebruiken. Ik vind dat zo’n muffe vieze geur. Ik word er ook echt heel misselijk van.

Hoe is dit een impopulaire mening haha?
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: ik houd van mensen die slecht appen

Iedereen hier zegt altijd een slechte apper te zijn.

Volgens mij juist niet? Het kwam een tijd terug ter sprake in het wjekw dacht ik en volgens mij was ik een van de weinigen die aangaf een slechte apper te zijn. :joy:

O ik hoor juist vaak dat mensen graag offline willen zijn, dat mensen 's avonds hun telefoon wegleggen en een boek pakken of dat ze het heel irritant vinden als je niet even de tijd krijgt om over een goede reactie na te denken.

Maar volgens mij ben je dan geen “slechte apper”? Ik ben de apper die na 3 dagen een keertje reageert of vergeet te reageren. :see_no_evil: En dat is wat hier op het forum volgens mij wordt bedoeld met slechte apper.

Ik vind dat alsnog slechte appers en ik stoor me daar aan, dat is waarom ik het in dit topic plaats :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wanneer ben je dan een goede apper? Als je constant aan je telefoon geplakt zit en altijd direct reageert?

Nou ik vind het nog wel een nuanceverschil of je er uren / dagen overheen laat gaan (zeker als je hebt afgesproken) of dat je bijvoorbeeld 50 minuten later terug appt. Nu nu nu hoeft van mij ook niet perse

Maar wat als je een film aan het kijken bent, of aan het werken bent, dan kan het zo 2-5 uur duren voordat je je telefoon weer bekijkt (niet iedereen kan/mag zijn telefoon erbij houden/gebruiken op werk). Kan me daar echt niet druk om maken. Het enige dat ik irritant vind is als ik zie dat iemand mijn berichtje(s) gelezen heeft en dan alsnog pas na uren of dagen reageert. Dan hoeft het al niet meer. Maar als ze ze nog niet gelezen hebben verwacht ik ook nog geen reactie.

Dit is precies waarom ik blij ben dat ik geen WhatsApp meer heb, (vrijwel) iedereen die het gebruikt lijkt er zo op ingesteld te zijn dat je meteen reageert. En dat je ook op alles reageert.

Kom even niet op een Nederlands woord maar het is zo ‘intrusive’.

Edit: niets tegen jou persoonlijk trouwens @Evi-lena. De manier waarop WhatsApp door onze generatie (of iig door mijn omgeving) wordt gebruikt is gewoon iets te intens voor mij.

Het voelde voor mij op een gegeven moment een beetje alsof mijn telefoon een verlengstuk van mijn hoofd was en iedereen vond dat hij ‘het recht had’ om constant mijn hoofd binnen te dringen. Met meningen en foto’s en onzin. :stuck_out_tongue: Klinkt nu heel dramatisch misschien, misschien snapt iemand wat ik bedoel haha.