Impopulaire meningen

Ik snap de hele hype rond game of thrones niet, ik vind het echt geen leuke serie. En ja ik heb het een kans gegeven, maar het is niet mijn soort serie

Gelukkig zitten we in dit topic, want ooomg hoe dan!!? :wink:

Nog nooit 1 aflevering gezien en 0,0 intentie om ooit te beginnen :raised_hands:t3:

Game of Thrones is een serie die me heel tof lijkt om aan mee te werken maar vind het verder niet heel boeiend :slight_smile:

Ik vond alle verkrachtingsscènes ook onnodig en niet echt iets toevoegen. Dat ze het rechtvaardigen door te zeggen dat dit bijdraagt aan het vormen van het karakter van de personages vindt ik ook een slappe uitvlucht. De scène met Sansa was voor mij de reden om te stoppen met kijken.

Ik vind tot nu toe alle kinder ijsjes (van kinder bueno etc.) een beetje tegenvallen.

Maar moet nog 2 soorten proberen, dus er is nog hoop

Ik zie in welk topic we zitten en ik begrijp je frustraties, maar ik vind het wel jammer dat je iedereen met zo’n mening “heel erg dom” noemt. Zelf verdiep ik me al zo’n 9 jaar in prostitutie in Nederland omdat ik daar een persoonlijke link mee heb en ik vind het verbod zo zwart/wit nog niet. Ik vind het lastig er online over te posten omdat ik van discussies over het onderwerp paniekaanvallen/flashbacks krijg dus ik ga niet op de inhoud in. Ik wil alleen maar zeggen dat niet iedereen met een andere mening dan jij gewoon ongeïnformeerd is. Je kunt best van mening verschillen en toch niet oerstom zijn. Dat vind ik ook fijn aan dit forum, dat je dan meestal toch in je waarde gelaten wordt.

Sorry, dat ‘heel erg dom’ was een beetje ongenuanceerd geformuleerd. Ik heb het ook met name over de specifieke actiegroep die zich ermee bezig houdt (blijkt niet uit mijn bericht, dus dat is niet handig van mij). Ik vind het vervelend dat ik je hiermee heb gekwetst, dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik heb dit bericht uit frustratie geschreven en hierbij onvoldoende nagedacht over hoe dit zou kunnen overkomen bij anderen. Ik blijf van mening dat het verbieden van betaalde seks de problemen niet gaat oplossen, maar ik vind mensen met een andere (gefundeerde) mening zeker niet dom (maar deed dat wel zo lijken door de formulering van mijn bericht). Goed dat je me hierop wijst en nogmaals mijn excuses, ik vind het heel naar om te lezen dat je zo’n heftige ervaring hebt met dit onderwerp.

Overigens ben ik het met je laatste zin niet helemaal eens, maar dat is natuurlijk weer een andere discussie en daar gaat het niet om haha.

Ah wat een aardige reactie, ik begrijp de insteek van je post verder ook wel hoor. Lief dat je de tijd hebt genomen om zo uitgebreid te reageren.

Ik kwam hier om dit te zeggen. Word er ook echt schijtziek van dat mijn halve social media er vol mee staat. I don’t care.

Love Game of Thrones but don’t care about de Mol, Boer Zoekt Vrouw, Heel Holland Bakt. :joy: Daar staat het internet en social media ook vol mee. Maar iedereen heeft dat toch wel met iets?

Nou ik vind dat wel veel minder dan GoT hoor, het is dit seizoen ook wel heel heftig. Ik heb ook nog nooit zo vaak posts hier gelezen over mensen die bang zijn voor spoilers.
En van GoT weet ik ook de hele verhaallijn terwijl ik 1.5 seizoen heb gekeken, dat heb ik niet bij andere series.

Ik bedoel, dat ik überhaupt weet dat het nieuwe seizoen gisteren is begonnen zegt al genoeg :’)

Ik heb mij bij oudere seizoenen er ook wel aan geërgerd en zelfs bepaalde scenes eruit geknipt ook deels omdat iemand in mijn omgeving verkrachtingsscenes slecht trok maar de serie wel wilde blijven volgen. Toen was het toch wel iets te vaak bepaalde scenes die geen toegevoegde waarde om dudebro’s tevreden te stellen.

Ik heb got helemaal gekeken en weet de hele verhaallijn niet eens :grimacing:

Ja, je wordt er mee dood gegooid, radio, tv, mensen die er over praten. Want je MOET het zien ‘want het is de beste serie ooit’ <- bepaal ik zelf wel, laat mijn mening niet opdringen door de persoon die dat bepaald.

Ik vind het jammer dat nu al besloten is dat de Notre Dame volledig “naar origineel” heropgebouwd gaat worden. Had het zo’n mooie en interessante kans gevonden om het oude te combineren met het hedendaagse, zowel op religieus niveau als meer op architectuur niveau. Weet dat dit onmogelijk te doen is zonder op extreem veel kritiek te stuiten - maar vind het jammer dat het niet eens overwogen wordt.

Denk wel dat ik er anders tegenaan gekeken had als het aangestoken was.

Ja ik had ook gehoopt eigenlijk dat er iets creatiefs mee gedaan zou worden, dat zou ook veel meer bij het gebouw passen dat door de jaren heen zoveel aangepast is. Maar ik denk inderdaad dat je er bij zo’n iconisch gebouw niet mee wegkomt (en al helemaal niet in conservatief en nostalgisch Frankrijk).

Ik vind de publieke reacties wel interessant trouwens, ben bezig met een proefschrift over bescherming van cultureel erfgoed en deze brand en de reacties zijn wel weer een heel goed voorbeeld van argumenten die ik wil maken hahha (biecht).

de een zijn brand is de ander zijn brood?

Wel heel klein broodje hoor

gesloten op #5575

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.