Elke dag je stappendoel halen

Zijn er mensen die weer mee willen doen hieraan? :biggrin:

Ik heb het destijds ruim 2 maanden volgehouden, maar merk dat ik de laatste tijd echt zelden m’n doel haal (tenzij ik die dag ga hardlopen) en heb weer even een stok achter de deur nodig.

(een ander doel mag uiteraard ook, maar volgens mij werkte dit destijds zo goed omdat het relatief simpel bij te houden was)

edit; het oude spreadsheet opgedoken (alleen even de 1e pagina gemaakt, geen fancy grafiekjes etc)

3 likes

Jaaaa ik doe mee!!

Vind ik wel!

1 like

Ja mij motiveerde het wel, maar na een tijdje zwakt dat effect natuurlijk weer af haha. Op het egf hadden we ook usernames uitgewisseld en dan waren er elke dag/week wel challenges met meerdere ellegirls, dat werkte ook wel goed! Er is een fitbit topic, volgens mij worden daar ook wel usernames uitgewisseld, maar weet niet in hoeverre er nog vaak challenges zijn, want ik heb zelf geen fitbit meer (heb nu een garmin vanwege m’n hardloopambities)

2 likes

Ja ik ga meedoen! Het ging vorige keren zo goed maar omdat ik nu amper meer hardloop is het droevig met de stappen.

Wat een goed idee! Ik wil ook meedoen, beweeg veel te weinig, maar ga in januari weer sporten en wil de dagen dat ik niet sport ook m’n doel halen?

Wat is jullie dagelijkse doel?

Ik doe ook mee! Wil minimaal 8000 stappen per dag zetten.

10.000! Moet als ik een beetje mijn best doe wel haalbaar zijn.

Ik zag het net in de spreadsheet inderdaad! Ik zet mezelf op 8000, ben al blij dat ik dat haal. Wel motiverend zo’n topic (hoop ik) :smiley:

1 like

Ik doe weer mee!

Ik doe ook mee, met het doel 70000 stappen per week. Hoef niet letterlijk elke dag 10.000 stappen, zolang ik aan het einde maar wel 70.000 per week zet.

Kan toevoegen vanaf de telefoon niet? Wil iemand mij dan toevoegen met 5500?

Done!

1 like

Elke week wel een aantal :hugs:
Ik wil elke dag m’n doel halen van 8000.

Hier ook alleen een telefoon :see_no_evil:. Wil iemand mij toevoegen met 10.000?
Dan is doel 1 van mij al om elke dag mijn Fitbit om te doen haha.

1 like

Je staat erin!

1 like

Jou heb ik er ook bijgezet!

1 like

Wow, 20.000 per dag! Knap!!

Mensen die fitbit matties willen worden? Motiveert mij volgens mij.

1 like

Jaaaa ik wil ook weer meedoen! Ga denk ik voor 11.000 per dag, zal mijzelf later even in de tabel zetten.