Elke dag je stappendoel halen

Vandaag wel gehaald! Even gewandeld op het strand. :grin:

Ik heb geen laptop bij de hand (Op telefoon werkt t nooit zo lekker) maar volgens mij kan er makkelijk een nieuw tabblad worden toegevoegd aan het document in de beginpost!

En weer gehaald. Voorlopig gaat het nog makkelijk maar op werkdagen wordt het straks weer een uitdaging. Moet maar vaker aansluiten bij de lunchwandeling en misschien het laatste stukje lopen ipv met de tram/trein

1 like

Gister niet gehaald, vandaag wel weer!

Nog geen 1000 stappen gezet vandaag. Vanaf maandag weer het normale leven in…:grimacing:

2 van de 4 dagen heb ik het gehaald. Poeh. Valt me toch nog tegen van mezelf

Ik ben weer thuis en moed aan het verzamelen om nog even naar buiten te gaan, moet nog ruim 4000 :weary:

Vandaag zou moeten lukken. Ik moet nog 750 stappen. Dan heb ik 3/5

Pas 3/6 dagen gehaald. Maar qua maandgemiddelde zit ik tot nu toe wel boven mijn stappendoel. Hoe gaat het bij de rest?

So far so good, maar werkdagen blijven een uitdaging

Ah goeie tip!

Ik zit nu op 3/6. Wel door de laatste 3 dagen geloof ik. Die hebben 10.000 stappen

Hier ook alle dagen behaald (al gaat het wel makkelijk als ik die dag een rondje hardloop)

Ja dat is ook mijn tactiek haha. Maar kan ik moeilijk elke dag gaan doen :thinking:

1 like

Haha ja precies, probeer dan overdag wat extra actief te zijn

Yeah vandaag is ook weer gelukt. 5/7 inmiddels. Mijn grootste winst is dat ik, als ik tijd heb, iedere dag even lopend naar de ah ga (15 min heen en 15 min terug). Dubbele winst is dat ik niet allemaal onzin koop omdat ik het lopend terug moet sjouwen :sweat_smile:

Vandaag ook weer gehaald, dus 4/7 nu. Moet echt wandelingen inplannen om het te halen :upside_down_face:

Naar mijn huidige werk ga ik altijd op de fiets en wandel ik in de pauze een rondje waardoor ik na een werkdag al bijna 5000 stappen heb gehaald. Vanaf februari heb ik een nieuwe baan waar ik met de auto naar toe zal gaan en volgens mij hebben ze daar gezamenlijke lunch. Het wordt dan wel echt een stuk lastiger om die 10k te halen.
Misschien moet ik dan over gaan op 70k in de week zodat ik in het weekend kan compenseren. Meer mensen die dat zo doen?

Misschien raar idee hoor. Maar zou het helpen om bijvoorbeeld de auto verderop te parkeren?
Ik heb dat een tijdje moeten doen vanwege werkzaamheden. En daardoor kwam ik al aan 1500 stappen sochtends en smiddags dus weer 1500 stappen.

Vandaag gehaald maar gister, ondanks een extra rondje na werk, helaas niet gehaald.

Hoe gaat het bij iedereen?

Ik heb het tot nu toe gehaald maar lig momenteel lui te wezen terwijl ik nog dik 2500 moet :weary: