Elke dag je stappendoel halen

Iedereen kan gewoon die excel wijzigen uit de beginpost en een nieuw tabblad toevoegen hoor! Ik zou het zelf doen maar heb al een tijdje mn laptop niet bij de hand en op mn telefoon is het me wel te ingewikkeld haha

Ik heb even snel een nieuw tabblad (2020 januari) gemaakt, alleen het doortrekken van de datum lukt niet vanaf mn telefoon :sweat_smile:
Dus staat nu heel simpele basis, kan trouwens ook aantal stappen invullen in plaats van xjes misschien bedenk ik me nu

Late reactie sorry, maar bij het werk heb ik gratis parkeermogelijkheid en daarbuiten niet dus dat is helaas geen optie, anders was het zeker wel de moeite waard geweest!

Man man man, ben bijna een week ziek geweest dus heb sommige dagen de 1000 niet eens gehaald. Gaat niet best dus!

We kunnen hier trouwens denk ik wel een doorlopend iets van maken en niet alleen januari? Ik wil het iig langer volhouden :stuck_out_tongue:

Als 1 van de @moderators de titel zouden willen aanpassen en in de beginpost hoeft eigenlijk ook alleen dan die link naar de excel (ik zie dat ik het zelf niet meer kan aanpassen)

1 like

heb de titel even aangepast, krijg jij geen edit-optie bij de openingspost dan?

Nee het lijkt erop alsof je berichten die ouder dan een jaar zijn niet meer kunt bewerken? Zie daar geen potloodje staan, ook niet bij oudere berichten in dit topic (wel bij recentere). Maar de link staat erin dus op zich hoeft het ook niet aangepast verder. Thanks iig voor het aanpassen van de titel!

1 like

Halve marathon gelopen haha

Hardlopen werkt natuurlijk sowieso wel goed voor een stappendoel. Ben gisteren om 22.50 nog een kort stukje gaan rennen om m’n doel te halen :sweat_smile:

3 likes

Oh god ik sta er ook in zie ik. Voel nu wel de druk om het een keer te halen, hahaha. Iedereen kan zich iig goed voelen ten opzichte van mij!
Ga hem zo bijwerken en dan nog even knallen de rest van de maand (en daarna…)

Bij mij gaat het dus ook deels ten koste van slaap haha, als ik dan na 22u ‘s avonds nog buiten ben om mn doel te halen terwijl ik mn slaap nodig heb :weary:

Wel een goed idee eigenlijk zo’n slaapdoel, misschien moet ik dat ook eens gaan proberen

Ik heb hem ook ingevuld! Jeetje toch n boel dagen dat het me niet gelukt is. Ook heel veel waarbij ik er nét overheen ben :joy: .
Ik zit nu op 3000 eens zien of vandaag nog gaat lukken :flushed:

1 like

Ik nog niet eens op 1000 :sob:

Heb net dus echt nog een uur gewandeld omdat ik mn streak niet kwijt wilde hahaha

Goed bezig! :+1:
Ik heb uiteindelijk 10107 gehaald :laughing: , ik zit zo vaak net boven de 10.000. of er ver onder :joy:

1 like

Die lunchwandeling scheelt wel idd!

Ik zit meestal wel op 4000/5000 als ik naar mn werk ga en verder geen gekke dingen doe, maar laatst was ik op een andere locatie waar ik met fiets naartoe ging en toen had ik nog geen eens 2000 aan het einde van de werkdag. En als je dan nog de rest moet doen valt het vies tegen :sweat_smile:

Moet toch die lunchwandeling niet zo vaak skippen en proberen misschien ook wat vaker op te staan van achter mn bureau gedurende de dag…

Ik heb nu 4 dagen gemist, waren wel echt dagen dat ik er totaal geen zin in had. Doel: rest van de maand wel alles halen :slight_smile: vandaag 21 km gerend, dus sowieso al gehaald

3 likes

Ik haal de 10000 niet altijd. Maar ik vind het wel een soort van knap dat ik iedere dag wel m’n stappen in vul in de Excel file. Dan ben je er toch een soort bewust mee bezig :see_no_evil: .

Vandaag wel extra een rondje door het huis gelopen. Want had nog 200 stappen nodig

Ik heb het al 2 dagen op rij gehaald! Voor het eerst dit jaar geloof ik…

1 like

Hoe kan ik dit op m’n telefoon aanpassen? Heb app gedownload maar hoe krijg ik deze spreadsheet dan te zien?
Never mind met de lijk in de begin post lukt het wel.
Alleen het groen maken vanaf 09.00 lukt me niet op de telefoon. Wil iemand dat voor mij doen?

1 like

Deze stappendoelreeks heeft dus echt een negatief effect op mijn aantal uren slaap :crazy_face:

Ik ‘moet’ regelmatig na 22u nog de deur uit voor een wandeling of kort hardlooprondje om mijn doel te halen. Dat is sowieso meestal omdat ik het te lang uitstel en niet meteen uit werk of meteen na het eten ga

2 likes