Elke dag je stappendoel halen

Bij mij is het ook gelukt! Ben vanochtend meteen een grote wandeling gaan maken en toen had ik 12k stappen

3 likes

Ik wil ook meedoen voor 10.000 maar mijn maand begint wel pas morgen :’).

3 likes

Ik begin ook morgen, haha. Heb nu 6.004 stappen. Het overgrote deel daarvan komt door afgelopen nacht. Vandaag rustig aan gedaan in huis. Morgen los!

1 like

Gehaald! Morgen wordt lastig. Ik zit de hele dag op kantoor en 'savonds naar pilates. Misschien daarna nog maar even wandelen. :thinking:

2 likes

Ik zou mij er niet voor schamen hoor! Lekker doen waar jij je goed bijvoelt en niet naar een ander kijken. Je bent super goed bezig :blush:

1 like

Ik vind werkdagen ook lastig… Heb niet élke avond zin om nog een wandeling te maken. Maar misschien deze maand toch maar doen.

2 likes

Zojuist even doelloos rondjes wezen lopen in huis, maar de eerste 11.000 zijn binnen!
Bij thuiswerken en niet hardlopen is het voor mij ook altijd lastig, we gaan ons best doen deze maand!

2 likes

Mijn horloge is nogsteeds niet terug van reparatie dus ik kan het niet tracken :frown:

Op mijn werkdagen neem ik een half uur extra pauze om te wandelen. Daar begin ik dus ook een half uurtje eerder voor, maar dan heb ik wel al meteen zo’n 5000/6000 stappen gezet. Ik werk daardoor ook veel fijner door smiddags! Maar dan moet je werk natuurlijk maar net zo flexibel in te delen zijn.

1 like

ik doe ook graag mee met 7.500 stappen. Ben bang dat 10.000 nog iets teveel is.

1 like

Gisteren heb ik het (zoals verwacht) niet gehaald. Vandaag gaan m’n goede voornemens in, dus vanaf nu moet het elke dag lukken. Voor vandaag zit ik al op de helft, dus dat komt wel goed.

2 likes

Gisteren 4.985 stappen. Had er echt geen zin in. Vandaag wel een goede dag met 12.015.

1 like

Ik was vandaag goed bezig maar die laatste 2000 komen er maar niet van :weary:

1 like

Ja ben ik het mee eens. Ik had er gister ook echt geen zin in, maar juist die luie bankhangdagen zijn voor mij de uitdaging. Gister dus nog maar extra door huis gelopen om eraan te komen haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Heeft iemand al eens een stappenteller vergeleken met de iPhone gezondheidsapp? Ik vraag me af of ik zo langzaam loop of dat die laatste minder telt.

Ik heb (bijna) altijd ongeveer 1000 stappen minder met de iphone app, vergeleken met mijn fitbit. Vind dat verschil altijd zoveel…

1 like

Je kunt het! Anders net als ik gister, even doelloos in huis lopen? Ondertussen Youtube filmpje kijken?

1 like

Ik heb sinds 3 dagen een fitbit en dit zijn mijn ‘resultaten’ via telefoon en fitbit. Moet er wel bij zeggen dat ik mn telefoon niet elke minuut van de dag bij me heb dus denk dat dat ook een van de redenen is dat dat lager uitvalt. En heb daarnaast ook expres rondjes in huis gelopen voor extra stappen met fitbit zonder telefoon dus denk dat de afwijking max 500 ofzo is?

Fitbit: 9.200 - 8.037 - 16.508
iPhone: 8.450 - 6.542 - 14.294

Heb m’n stappenteller net ook weer opgeladen en omgedaan! voor vandaag heeft het geen zin meer helaas :sweat_smile: De 10.000 haal ik elke dag wel met peuter + hond. Uitdaging is om het ook te halen als ik gewerkt heb (Computerbaan).

1 like

Toen ik nog een fitbit had was er altijd wel een verschil van 1500 stappen, maar dat klopt voor mn gevoel ook wel want op kantoor neem ik bijvoorbeeld nooit mijn telefoon mee naar de wc of koffie automaat en in huis heb ik m ook vaak niet in mn zak dus vind het verschil wel aannemelijk.

Gisteren gefaald met 1300 stappen maar vandaag ruim 12000 stappen gezet. Als ik aan het einde van de week iedere dag gemiddeld 8000 stappen heb gezet vind ik het prima!

3 likes