Elke dag je stappendoel halen

Doorgaans haal ik de 10K ook bijna dagelijks wel, alleen altijd issues met goede wandelschoenen :neutral_face:

Als er iemand nog tips heeft voor echt goede schoenen dan hou ik me aanbevolen. Van alle gerenommeerde merken zoals Lowa, Han Wag en dat soort, krijg ik altijd blaren en schuurplekken onder m’n voet. Nu had ik eindelijk fijne gevonden, van Reebok… maar met het nieuwe paar (loop er nu 3 weken op) onwijs pijnlijke benen en voeten. Met zo’n memory voetbed… blijkbaar hebben ze dat gewijzigd en is het nu te zacht ofzo.
Als ik op m’n simpele Nike’s loop, MD runners bijv. nergens last van. Maar anders lijk ik wel een wijf van 80… kan amper m’n bed uitkomen en hele dag mank / zo stijf als een lamme tak.

Herkent iemand dit probleem? 22 januari moet ik naar de podoloog. Ik overproneer echt mega.

Vanavond gesport en doel (2000 calorieën) gehaald!:tada:

Morgen flink schoonmaken en dus stappen zetten

1 like

Bedoel je met die 2000 dan je bmr+extra verbrand dmv bewegen?

——————-————

Vanmiddag mn tracker binnengekregen en doel gehaald!

Bedankt :smiley: Air Max, nooit aan gedacht om die eens als wandelschoen te gaan proberen. Daar liep ik vroeger (ben de 30 gepasseerd, kan het dan nog wel :thinking: ) ook altijd op. Misschien juist prima als wandelschoen.
En idd, vrijwel al die wandelschoenen zijn lelijk. Een enkele gaat nog wel hoor, van Lowa heb je bijv. zwarte met roze, zien er best geinig uit. En ze zijn waterdicht, dat is ook handig. Maar als je ook maar - iets - speling hebt, gelijk blaren. Doet zo allejezus zeer :tired_face: dan kun je weer met dikke blarenpads aan de slag en ik plak zelfs grote wattenschijfjes met speciale wandeltape op m’n hakken :roll_eyes:

Ja dat bedoel ik inderdaad!

1 like

Ik loop zelf het liefst op skechers en dan gewoon die simpele die bij de van Haren te koop zijn. Ooit gekocht, omdat mijn all stars knelden. Die dingen lopen als pantoffels.

1 like

Kheb ze gevonden maar die hebben ook dat ‘memory foam’ zie ik. Dat loopt idd zalig en als pantoffels, maar ik krijg er dus mega kramp van. Kan deze wel uitproberen, ze zien er comfortabel uit. Hopelijk gaat het beter dan met die Reeboks.

Joee, net weer terug van mijn wandeling en gehaald!

Omg ben zo blij, dat ik het steeds haal haha. Mijn vriend loopt ook lekker mee en we gaan pas naar huis als ik mijn stappendoel haal.

Vond het trouwens echt schrikbarend, er zit dus die iPhone gezond app op en kon ik mijn stappen zien van alle voorgaande maanden. Nou goed, ik heb inderdaad niet altijd mijn telefoon bij mij maar zeker wel 75% van de tijd en meestal had ik DAGELIJKS MAAR tussen de 200 - 600 stappen!! Dus nu steeds minimaal 8000 jeej!

3 likes

Mijn doel was iets te enthousiast, nog geen enkele dag 10.000 stappen gehaald. Lig nu in bed met 9.400 stappen op de teller, maar ben ondanks mijn Fitbit nooit zo fanatiek geweest om er dan 10.000 van te maken.

Ga jij in zo’n geval door je huis lopen tot je 10.000 stappen hebt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik mag trots zijn hoor na 3 dagen :joy:

4 likes

Jeej mijn bandje is ook binnen! Ik ben thuis vandaag dus zal straks maar een wandelingetje gaan maken.

2 likes

Slimme actie vanavond… Ik keek vanavond op m’n horloge en zag dat ik nog 100 stappen moest. Dat haal ik makkelijk vanavond dacht ik, zonder te beseffen hoe laat het was. Kijk ik even later op m’n horloge, zie ik ineens dat ik 50 stappen heb gezet, omdat het 12 uur geweest is :thinking:.

Toen keek ik naar de stappen van voor 12 uur en nu heb ik er 7.993 van de 8.000 :woman_facepalming:t2: #fail

5 likes

Nou ik kom hier even biechten: ik heb het gisteren niet gehaald. Ik stond gisteren mega verkouden op en na een dag vergaderen op werk was ik er helemaal klaar mee. Ik heb gegeten en ben naar bed gegaan. Ik voel me vandaag al een stuk beter dus ik ga zo even wandelen in het bos om de schade een beetje in te halen. :flushed:

1 like

Hahaha, Nouja die 7 stappen hè! En bekijk het positief, de eerste stappen van vandaag zijn alweer gezet!

Nog 50 stappen, dat moet lukken zonder extra wandeling! :tada: :confetti_ball:

1 like

Yes, gisteren en vandaag ook gehaald!

Morgen wordt lastig, dan moet ik er echt op uit om mijn doel te halen.

Edit: ik zei trouwens dat ik 1 januari niet had gehaald, maar ik zag wel dat ik de 2000 calorieën heb aangetikt, dus wél gehaald🎉

1 like

@Vaiana Wow, jouw doel en je haalt het gewoon elke dag (ruim). Zag dat je voor vandaag ook weer je doel hebt gehaald, ben benieuwd of je nou gewoon zoveel loopt, of komt het door werk?

1 like

Afgelopen dagen makkelijk gehaald (lang weekend weg), vrees dat het vanaf nu lastiger wordt…

1 like

Gister niet gehaald, was zo lastig en koud ‘s avonds dat ik maar een klein rondje heb gelopen in plaats van net zo lang tot dat ik mijn doel heb behaald. Ik ging boodschappen doen en uit lunchen, maar dat was niet eens goed voor de helft van mijn doel, vreemde realisatie! Maar vandaag weer een dag. Vanochtend een korte wandeling gemaakt en vanavond weer, nadat ik bij een vriend heb gegeten.

Ik begon vanochtend met een halfuur hardlopen en drie kwartier wandelen in de sportschool. Na het douchen ben ik een uur gaan wandelen en boodschappen gaan doen. Verder loop ik bijna naar alles, want Delft is best klein.
Ik werk nu helaas niet, maar zelfs toen ik werkte haalde ik mijn doelen nog steeds. Oh en ik luister veel podcasts en die vind ik prettig buiten te luisteren. Binnenshuis heb ik daar geen concentratie voor.
Die dag van 26,000 stappen kwam omdat ik opeens 's avonds naar de I.kea werd gesleept

Volgende week dinsdag wordt het wel wat moeilijker om mijn doel te halen, dus dat wordt nog spannend.

8 likes