Elke dag je stappendoel halen

Wauw, respect hoor, heel goed bezig!

Echt knap!!

Heel knap idd!

Ik heb dus net 1,5u gewandeld en zit nu op ruim 12.000. Dus voor vandaag weer gehaald. Ik wilde eigenlijk een bepaald stuk lopen wat ik met hardlopen niet aan durf omdat ik niet weet hoe ver ik dan moet doorlopen. Maar nu was het veel te ver, beetje verkeerd ingeschat. Misschien toch maar met hardlopen ontdekken en dan omkeren als het echt te ver is voordat ik kan afslaan.

3 likes

Nog iets meer dan 300 stappen voor vandaag. Morgen eerste werkdag van het jaar en dan gaat t wel moeilijk worden denk ik. Vooral omdat ik ‘s avonds een borrel heb en te laat thuis ben om thuis nog een rondje te gaan lopen. Hebben jullie tips om tussendoor wat extra stappen te maken?

Edit: sorry @luipaard was niet als reactie op jouw bericht bedoeld.

Wandelen tijdens de lunch, lopend bellen, bij 1-op-1 afspraken vragen of diegene zin heeft om een rondje te lopen (afhankelijk van wat voor baan je hebt natuurlijk), als je met ov reist rondjes op het perron lopen voor je trein/bus er is, naar de wc aan de andere kant van het gebouw

2 likes

Of een paar haltes eerder uitstappen, mocht je met bus/tram gaan.
Trap nemen ipv lift/roltrap.
Naar je collega toelopen ipv mailen.

Edit: @cappuccino dit bericht was eigenlijk voor jou!

1 like

Had tot nu toe pas 1x mijn stappendoel van 10.000 stappen gehaald :sweat_smile:, maar vandaag is het me eindelijk weer gelukt! En dat vóór 12.00, ben vet trots haha

5 likes

Ik heb paar dagen mijn stappendoel niet gehaald en ook echt geen tijd/prioriteit om dat nu te doen. Na woensdag wel weer tijd en dan ga ik mijn doel verdubbelen voor de dagen dat ik het NIET heb gehaald.

2 likes

Dit is wel heel precies :grimacing:. Een andere app heeft 11 stappen meer gemeten, maar vond dit leuker om te zien.

De andere dagen gingen ook goed. Ik zie dat ik wel op werkdagen vaker moet staan, want 3 uur achter elkaar gezeten. Komt gelukkig niet zo vaak voor, maar wel een puntje van aandacht.

3 likes

Tot nu toe iedere dag (ruim) mijn doel gehaald! Heel fijn ook dit topic als extra motivatie :blush:

2 likes

Ik heb gisteren al gefaald :sweat_smile:
Vandaag wel weer gehaald

2 likes

Afgelopen dagen mijn doel steeds weer gehaald, gaat lekker! Zondag wel bijna anderhalf uur gewandeld om het toch te halen, maar met muziek of een podcast is het toch leuk :slight_smile:

Bij mij maakt het ook uit als ik loop dat ik m’n handen meebeweeg (met Apple Watch/activity tracker). Met je handen in je zakken voelt het minder als een stap dan wanneer ze echt meebewegen.

Misschien ook nog een tip als je minder hebt dan verwacht.

1 like

Vandaag werk ik thuis, dus ik ben eerder opgestaan om een half uur te lopen!:muscle:t2: Vanavond weer wandelen denk ik.

6 likes

Ik heb het zaterdag t/m maandag niet gered (niet eens in de buurt haha, nauwelijks gelopen), omdat ik hartstikke beroerd was. Gister gelukkig weer wel (met wat moeite, want nog steeds niet fit) en zit vandaag ook al op 6500 dus dat moet ik ook wel weer redden.

Ik heb nog niet eens 3000 stappen nu :frowning:

Ik heb het maandag en dinsdag niet gehaald. In totaal 3.500 stappen te weinig dus die wil ik er op andere dagen ‘bij’ lopen. Vandaag bijna 10.000 terwijl ik 7.500 als doel heb

1 like

Ik heb 8.500 stappen vandaag, maar ik heb ook nog een uur gekickboxt (zonder fitbit) dus officeel zit ik over de 10.000. Zo frustrerend dat je niet even handmatig kunt bijstellen. Maar ik snap het wel ivm de challenges :tongue: En sowieso gesport, fitbit of geen fitbit.

Oh echt? Maar heel eerlijk is het ook niet omdat ik mijn stappen moet gokken. Ik ga eens kijken!

Gister mn doel niet gehaald :pensive: vandaag maar weer opnieuw…