Elke dag je stappendoel halen

Vorige week vrijdag enorm rotnieuws gehad, vanaf toen totaal niet lekker in mijn vel (niet sporten) en ook de stappen maakten mij even niets uit.

Nieuwe maand, nieuwe kansen, vandaag ook eindelijk weer het hardlopen weer opgepakt (moet ook wel, marathon volgende maand)

2 likes

Upje voor 2020? Ik doe geen 10k, maar wil in ieder geval weer elke dag gaan wandelen. Dat is helaas al een uitdaging soms :sweat_smile:

1 like

Ik ga proberen elke dag rond de 7000 te zitten, is voor mij doordeweeks al een uitdaging. Ga misschien een fitbit aanschaffen, hopelijk motiveert dat ook.

Ik ga het op 6000 stappen per dag houden dit jaar.

Yess ik doe mee.

Oh, ik doe mee! Toen ik mn fitbit net had was ik echt mega actief met nog even een rondje wandelen voor de stappen. Dat is nu een beetje ingekakt. Wordt wel een hele uitdaging denk ik…:see_no_evil:

2 likes

Ik moet mezelf er wel toe zetten om straks nog even naar buiten te gaan want moet nog ruim 3000 :weary:

Ik moet zo ook nog op pad nog 2500 stappen :muscle:

Je moet een e-mail weten van een andere gebruiker of hun gebruikersnaam.
In de app bij community kan je mensen toevoegen.

1 like

Ik moet nog steeds gaan haha

Is me gelukt! Dag 1 :white_check_mark:

3 likes

De hele dag bij familie op de bank gezeten…dus het wordt hem niet vandaag. Kijken of ik het morgen kan compenseren.

Ja ik doe ook mee, wel vanaf morgen want zie dit topic nu pas haha.

5k iedere dag en de dagen dat het ik niet redt moet ik inhalen. Dus morgen moet ik wel 10k stappen omdat ik vandaag dus niet gehaald heb.

Ok gehaald :cool:

1 like

Ik doe ook mee! 10.000 blijkt toch een beetje onrealistisch, al helemaal deze tijd van het jaar, dus ik denk dat ik voor 7000 per dag ga.

Ik ga vandaag al falen. Snot verkouden en keelpijn. Niet echt een goed excuus :sleepy:

Ook weer gehaald, ben een paar dagen weg. Dan is het altijd makkelijker haha

Yes gehaald!

Ik vind wandelen juist fijn dan, de eerste vijf minuten flink gesnotter maar daarna opent het vaak zo mooi. Heerlijk. :blush:

Ik wil ook weer 10.000 per dag doen. Is er iemand die nog een excel wil maken voor een overzicht? :slight_smile: