Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Eerste wat ik doe: pissen tegen een boom

8 likes

Vind het echt niet tof als mensen dit niet serieus nemen en dan een foto plaatsen zonder spoiler. Heb het zelf niet zo erg dat het me wat doet, maar als dit met mijn (toch een stuk minder voorkomende) fobie zou gebeuren zou ik echt een paar weken dit topic niet durven open klikken. Dus fijn dat je het zelf schattig vindt, maar met zo’n veel voorkomende fobie imo niet heel gepast zo…

2 likes

Wat niet serieus nemen? Ze vraagt varken of spin en daaruit ontstaat een gesprek waar totaal niet over een fobie wordt gesproken. Als je al geen plaatje meer mag plaatsen van een willekeurig beest zonder spoiler… :roll_eyes:

Ja, is kut hoor, dat iemand ergens een fobie voor kan hebben, begrijp me niet verkeerd. Maar daar kan de rest van de wereld niet te allen tijde rekening mee houden.

33 likes

Als een foto van een dier al zo’n heftige reactie teweeg brengt is het misschien verstandig om iets aan je fobie te doen. En dit zeg ik niet om je te pesten want je hebt uiteindelijk alleen je zelf ermee als het zo’n grote invloed heeft dan is het toch veel fijner als je straks minder tot geen angst meer hebt voor een bepaald insect.

Op sommige plaatsen mocht je vroeger al niet je normale gewicht posten omdat het mensen met een eetstoornis zou triggeren. Maar veel mensen die zo heftig reageerde op 2 getallen bleken al lang niet meer onder behandeling te zijn terwijl dit eigenlijk wel nodig was imo. En ergens anders kon je absoluut niet de naam van een horrorfilm noemen want alleen daarvan kreeg iemand nachtmerries.

5 likes

Wow oké…

Mij doet zo’n foto niks, ik vind het lullig dat er iemand reageert een halve paniekaanval te krijgen en aangezien het een heel veel voorkomende fobie is vind ik het lullig daar geen rekening mee te houden. Mag ik vinden toch?
Vind het gewoon zielig als iemand hier nietsvermoedend iets open klikt en daar een paniekaanval van krijgt.
Er wordt wel vaker gevraagd dingen in spoilers te plaatsen omdat mensen er last van hebben, dit vind ik zo’n ding waar je dat van tevoren wel bij kan weten.

7 likes

Nou heb t weggedaan, maar ben het echt totaal met Lula eens.
In het echte leven wordt je ook niet altijd beschermd en vinden er ook zulke dingen plaats, of discussies of whatever. En serieus dit plaatje… je zag niet eens dat het een spin was. Ik kon er ook een poll van maken en vragen wat mensen dachten dat t zou zijn? Was t dan anders?

Nogmaals, we zitten hier af en toe echt in een bubbel. Maar prima heb het weggedaan, wel tegen mijn wil in haha, ik denk daar dus echt andere dingen over. Het zegt meer over degene die er niet tegen kan dan over degene die het post en nu lijk ik natuurlijk de boeman.
Het is iig weg voor jullie

32 likes

Je hoeft geen jullie tegen mij te zeggen hoor, zoals ik zei deed het mij niks.
Ik vind het alleen raar dat er wel heel voorzichtig wordt gedaan met gewichten noemen en het hebben over overgeven, omdat dat mensen triggert en dan vond ik deze gewoon niet zo op z’n plaats ofzo omdat ik me voor kan stellen dat en mensen hier heftig op zag reageren (tenminste, ik vind een paniekaanval heftig).
Sorry als het lullig tegenover jou voelde en vind het wel tof dat je hem nu weggehaald hebt, ook al voel je het zelf anders.

4 likes

In het afvaltopic op dit forum is het ook niet meer toegestaan om gewichten te noemen omdat het een trigger is voor velen!

2 likes

HEEEELIIIIICOPTERRRRRR

1 like
  • Alleen nog muziek die op de knuffelrock cds stonden mogen luisteren
  • Alleen nog naar de Spice Girls mogen luisteren inclusief al hun solo-albums

0 stemmers

• Een jaar lang gekleed worden door Roy Donders
  • Een jaar lang alleen maar Miss Etam mogen dragen

0 stemmers

• In je vrije tijd gebarentaal leren en ingehuurd worden door televisiezenders om alleen programma’s zoals Temptation Island, Ex on the Beach. Adam zkt Eva live in beeld aan de zijkant te voorzien van de juiste gebaren in een passende outfit.
  • Je wordt voor een seizoen ingehuurd door Rob Geus om de deelnemers van Red mijn vakantie! op televisie op hun donder te geven dat ze voor dat geld echt niet meer hadden moeten verwachten en betere de recensies etc hadden moeten lezen.

0 stemmers

• Op middelbare scholen betaald voorlichting geven over wormpjes en maden die in je lichaam kunnen zitten (en wat je er tegen kan doen).
  • Bij mensen thuis betaald een soort tupperwear parties geven voor vrouwen maar dan voor producten voor de vagina om droogheid en luchtjes te voorkomen.

0 stemmers

• Een agenda uitbrengen met interesante informatie over onopgeloste moorzaken
  • Een agenda uitbrengen over chips inc smaakreviews en gerechten

0 stemmers

1 like

chips en onopgeloste moordzaken zijn mijn passies haha, kan amper kiezen :frowning_face:

21 likes

Zijn er geen moordzaken waar chips bij betrokken is. :thinking:

13 likes

Een pil waarmee iemand met kanker in 1 keer beter is is een goede uitvinding

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(iedereen is dan helemaal beter na een operatie en tis voor iedereen beschikbaar, geen uitzonderingen)
Ik ben dus helemaal voor maar ik denk dan ook wel dat we al zoveel overbevolking hebben

moordzakengoals

1 like

Haha wat een drama keuzes dit

11 likes

Ok als we zo gaan beginnen…

GODVRD MIEP

4 likes

Ik vind die laatste vraag eigenlijk niet de ergste.