- Artis
- Naturalis
0 stemmers
- Rijksmuseum van Oudheden
- Tropenmuseum
0 stemmers
- Archeon
- Nederlands Openluchtmuseum
0 stemmers
- Het Scheepvaartmuseum
- Het Spoorwegmuseum
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik vind konijnen op een kinderboerderij altijd zielig. Kut kinderen slepen er altijd mee en arme beestjes zijn zo bang altijd
Jaa ook dat die beestjes daar gewoon leven voor het vertier van al die irritante kinderen. De meeste konijnen houden ook helemaal niet zo van opgepakt / op schoot genomen worden.
Maar lammetjes worden al vrij snel schapen en wat doe je dan? Wegdoen? Dan is het niet echt een sanctuary meer.
Hahaha true… zorgen dat de schaapjes het heel gezellig samen hebben en er snel nieuwe lammetjes komen? Haha nee #lovealleschapen
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik kon op de basisschool al op hele jonge leeftijd al goed overweg met vouwblaadjes omdat mijn grootste hobby op het toilet al het vouwen van papier was.
altijd moeten:
0 stemmers
Als ik de mijne aanduw heb ik ook zoveel ruimte als op de foto. Die van mij (verloving + trouwring) zitten al een hele poos goed, dus ik zou deze maat houden.
Edit: hier een foto
Je kan ook een ring kleiner laten maken of laten vergroten bij een smid. Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar misschien kan je je daarop orienteren voordat je de knoop doorhakt.
ik heb ook een kleinere en grotere ring. Die grotere (heeft denk ik evenveel ruimte als bij jou) heb ik altijd om en voel ik nieteens zitten zo fijn zit hij. De kleinere doe ik elke avond af omdat hij eigenlijk net te strak zit, met als resultaat dat ik 'm soms vergeet, maar ook op warme dagen niet aan wil doen omdat hij NOG strakker zit.
Lang verhaal, ik zou 'm dus houden.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Verplaatsen van je thuis naar werk- of studie adres per
0 stemmers
Biecht: ik houd van Britten op vakantie. Heb ook echt vaak een goede klik met ze. Maar misschien komt het gewoon omdat ik zelf ook nogal luidruchtig en grof ben
Haha niets mis mee, ik vind ze ook niet zo erg! Maar ze zijn wel de meest luidruchtige toeristen die ik ken :’)
0 stemmers
0 stemmers
Instant Noodles is mijn favoriete kater ontbijt.
En gezien ik de laatste tijd vaker wel dan geen kater heb ben ik er helemaal bij