Amandelmelk!!
@Luzarl
Nee je moet kiezen, geen uitzonderingen
Bikkelhard maar dat is nou eenmaal hoe het werkt in dit topic
Dan stem ik niet
- Amandelmelk
0 stemmers
Ik kan gewoon geen melk drinken. Vind het zo goor
- Geen
0 stemmers
Je hoeft het ook niet te drinken, je hoeft alleen maar virtueel te kiezen.
Jawel ik ben met een glas melk onderweg naar degene die melk heeft gestemd
No! Ik kies geen melk
Voor 1 jaar een museum:
- Er wordt een ‘Instagram-friendly’ museum gemaakt met jou in de hoofdrol. Het museum heet JOUW NAAM. In Amsterdam kunnen toeristen op de foto met jouw wassenbeeld, kunnen ze hun hoofd in zo’n foto met jouw onderlichaam steken. Is er een uitgebreide kunstinstallatie waar jouw slaapkamer is nagemaakt en waar ze zelf naast jouw kunnen liggen in bed naast een aangeklede mannequin die op jouw lijkt. En zo’n bekend urinoir van een rode mond met jouw gezicht als backdrop. Ergens aan een muur hangt een soundboard en als ze op een knop drukken horen ze een van jouw meest bekende leuzen. Verder is er een computer waarop ze m.b.t. kunstmatige intelligent zogenaamd MSN gesprekken met jouw kunnen voeren inclusief jouw MSN-namen van vroeger.
Bovendien kunnen ze poseren in een kamer tussen jouw troep die je normaal altijd opruimt maar waar nu wordt gepretendeerd dat dit ook een kunstinstallatie is waar ze middenin mogen staan om foto’s te maken. In de museumwinkel kunnen ze polaroidfoto’s kopen van jouw intieme momenten met anderen en in het museumrestaurant zakjes chips eten in jouw favoriete smaak/merk. De helft van de inkomsten van dit museum gaat naar jou en jij bent officieel de directeur. In het nieuws ben jij ook de persoon die het woord voert over je eigen museum. - Je bent suppoost in een jaar in het meest slecht bezochte museum van Nederland. Je mag niks anders doen dan je werk uitvoeren en niet bijvoorbeeld op je telefoon zitten. Je verdient het minimumloon
0 stemmers
Spelfouten maar ga het niet meer aanpassen :'D
Het moet wel een dilema blijven
- Frapat
- Pietjes
0 stemmers
Stel: je wordt morgen wakker met superkrachten en je moet een superheldenoutfit uitkiezen. Neem je dan een cape of niet
- Met cape natuurlijk!
- No capes!
0 stemmers
Tuurlijk geen cape.
Wil wel Mn kont showen in zo’n strak pakje, dat is het hele punt.
- Een jaar lang een bloempotkapsel hebben.
- Een heel jaar moet je altijd een grote cactus in pot overal mee naartoe sjouwen. Je hebt dus nooit je handen echt vrij en als je gaat slapen moet hij tussen de kussen van jou en je (mogelijke) partner inleggen. Gauw geprikkeld zijn gegarandeerd!
0 stemmers
- Een jaar lang je eetkamertafel en -stoelen inruilen voor hele kinderlijke stoelen en tafel in de vorm van paddestoelen. (Wel volwassen formaat.)
- Een jaar lang je bank(en) inwisselen voor exemplaren in de vorm van lippen.
0 stemmers
- Dieren
- Mensen
0 stemmers
- Orang-oetan
- Gorilla
0 stemmers
- Tapir
- Okapi
0 stemmers
Je schuift aan bij de Talkshow van Merel Westrik. Wat heb jij uitgebracht?
- Paint by numbers (boobie sedition)
- Een vagina kleurboek
0 stemmers
Je schuift bij Jinek aan waarmee kwam je in het nieuws?
- Je bent de eerste jodelende glazenwasser met een Guiness book of world records notering.
- Je kan jongleren en tegelijkertijd onafgebroken een vaatwasser in- en uitruimen en dit staat ook genoteerd in het boek voor wereldrecords.
0 stemmers
Je schuift aan bij M van Margriet van der Linden omdat je in opspraak bent geraakt…
- Je zou ook een affaire hebben met de meeste dromen zijn bedrog zanger. Maar dit blijkt niet waar te zijn.
- Je zou een affaire hebben gehad met de baas van studio 100 maar dit blijkt niet waar te zijn.
0 stemmers
Die laatste puur om “mwoah gertjuh heb ik nie gedaan he” te kunnen zeggen.