Je moet kiezen-topic (Deel 1)

image

9 likes
  • I can show you the world / Shining, shimmering, splendid
  • Tell me, princess / Now, when did you last let your heart decide?
  • I can open your eyes / Take you wonder by wonder
  • Over, sideways and under / On a magic carpet ride
  • A whole new world / A new fantastic point of view
  • No one to tell us, “No” / Or where to go / Or say we’re only dreaming
  • A whole new world / A dazzling place I never knew
  • But when I’m way up here / It’s crystal clear / That now I’m in a whole new world with you

0 stemmers

1 like

Ik heb op ‘ja’ gestemd bij B12 slikken, maar eigenlijk spuit ik het. Komt op hetzelfde neer.

3 likes

Chocolademelk

• warm
  • ijskoud

0 stemmers

Ik vind dat chocomel niet warm mag worden geserveerd.

Ik ga dit straks proberen

1 like

Warme chocomel met amaretto

3 likes

Ohh ik dronk aks marginale puber altijd malibu-chocomel! Vet lekker was dat

7 likes

Ik vind Chocomel op zichzelf te flauw voor warme choco (gooi er dan vaak zelf nog pure chocola bij). Ijskoud vind ik m echt top, vooral als ik iets pittigs heb of lekker old school bij pannenkoeken.

1 like

Jij drinkt ook onder de douche?! Yes!

1 like

Het tegenovergestelde van mini is

• Maxi
  • Wumbo

0 stemmers

• een mannelijke collega van 50 vertelt iedere dag aan je welke sexdroom hij nu weer met je had en hij vertelt echte alle details. Dit kost je 15 minuten per dag aan werktijd.
  • Je laat elke dag op je werk een ontzettende harde scheet die voor iedereen te horen te horen is en behoorlijk stinkt

0 stemmers

Kantoorbaan:

• Werken in een kantoortuin
  • Werken in een oerwoud

0 stemmers

Werken als

• Positieve money mindset coach
  • Flat earth theory wetenschapper

0 stemmers

• zure snoepjes in de vorm van zure kantoortrutten
  • Engelse drop met daarop de tekst van heb je even voor mij in het Frans Bauers Engels

0 stemmers

Als je zou moeten kiezen, met wie zou je dan een dag in het leven willen ruilen?

• Chantal Janzen
  • Koningin Máxima
  • Monica Geuze

0 stemmers

Even opnieuw want de resultaten waren anoniem

Chantal, niet omdat ik haar tof vind maar een tijdschrift hebben lijkt me heel leuk en veel ‘artistieke’ of misschien beter gezegd ‘overdreven’ mensen in m’n omgeving hebben voor een dag lijkt me ook best leuk!

En Monica Geuze ken ik niet :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Msn is niet leuk om op een smartphone te doen. Ooit op mijn iPod gedaan en dat was zo vervelend. Ik zit ook niet echt meer achter een computer, dus zou het niet zo snel meer gebruiken. Hyves lijkt me wel leuker om nu nog te gebruiken. Lekker m’n profiel knalroze maken en bewerken. En weer lid worden van de “ik schijn boos te kijken” hyve

5 likes

Ik vond Hyves echt ruk en dat zeg ik als iemand die glitterplaatjes maakt.
MSN vond ik zo veel fijner dan whatsapp en facebook messenger. Windows lijkt me toch een partij die je iets meer kan vertrouwen dan Suckerberg.

@vaiana in de tijd dat alleen T-mobile het alleenrecht had om Iphone tes verkopen had je nog ebuddy o.i.d. waarmee je onder andere ook op msn kon. Ik vond dat best oke werken en fijn op mijn gsm.

2 likes

En toch wil ik liever Hyves terug :sweat_smile: FB is gewoon niet leuk meer en IG is te perfect

Ik wil gewoon Myspace terug of Cu2. :joy: Lekker de boel costumizen.

2 likes

Jaaaa een buzzer!!! Die wil ik ook terug haha. Of zo’n wink, waardoor je opeens mega dansende varkens op je scherm had

17 likes