Bega ik zomaar een #flaterick #fouterick.
Wordt nu ook fietserick, die Q7 moet de deur uit
Tweewielerick kom er maar in hoor.
Ik wil Roderick & Zwarterick de Zwart
https://www.ad.nl/show/ikea-ziet-top-2000-notering-voor-luistercatalogus-wel-zitten~acf25319/
- De hele top 2000 bestaat uit uitgebreide beschrijvingen die hardop worden uitgesproken over Ikea-meubelen. De 2000 meest populaire producten passeren de revue.
- De hele top 2000 bestaat uit karaokesongs die zijn uitgevoerd door Giel Beelen. Beelen heeft hiervoor zijn eigen favo 2000 nummers uitgekozen.Heel soms doet ook Chantal Jansen mee in een duet.
0 stemmers
- Je hebt een niet giftige vogelspin als huisdier waarvoor jezelf moet zorgen en soms in je hand moet houden.
- Je moet iedere dag de dode cavia van iemand in een tuin begraven (Je hebt een FB pagina waarop je deze service voor anderen aanbied die dit niet zelf willen doen.)
0 stemmers
Liever:
- Net iets te koud douchen
- Net iets te warm douchen
0 stemmers
Heb je liever:
- Wel een ligbad en geen vaatwasser
- Wel een vaatwasser en geen ligbad
0 stemmers
Welke luxe zou je liever hebben?
- Iemand die super lekker voor je kookt (wat jij wilt en wanneer jij het wilt)
- Iemand die klusjes in je huis doet (wat jij wilt en wanneer jij het wilt - schoonmaken telt niet mee, denk aan plankje ophangen, muurtje verven, kozijnen schilderen etc)
0 stemmers
Op basis van de 3 wensen die ik zou doen als ik die zou hebben
- Je wordt nooit meer nat van de regen/sneeuw/hagel, behalve als je dat zelf wil. Je kan nog wel douchen/badderen/je handen wassen/etc, maar als het buiten plenst wals jij er gewoon kurkdroog doorheen. Living the dream
- Je bepaalt zelf de temperatuur die jij voelt. Buiten -15? Geen probleem, jij voelt het gewoon als lekker 20 graden. Buiten 50+ en iedereen staat in brand? Jij voelt je vanbinnen een ijskast en bent helemaal okay. Living the dream
- Je hoeft nooit meer op ongemakkelijke momenten naar de wc. Sterker nog, je voelt nooit meer aandrang en alleen maar een opgelucht leeg gevoel. Je bent vanaf nu een medisch wonder en hoeft alleen maar zelf bij te houden hoeveel je hebt gedronken, want het moet er wel een keer uit. Je kan het allemaal opsparen tot in de avond en dan 1x plassen, of je gaat regelmatig even als je weet dat je weer een paar glazen hebt gedronken. Living the dream
0 stemmers
Deze keuze is erg makkelijk als ik aan die hete zomers denk.
Haha, ja, ik had precies dezelfde gedachte. Niet meer met 40 graden hoeven zweten bij alleen maar bestaan en op de grond liggen, maar lekker kunnen relaxen of m’n ding doen? Ik teken ervoor!
Wie is liever
0 stemmers
Baby yoda. Kan niet stoppen met geluid maken als we de mandalorian kijken. Hij is zo cute
- Je moet alle kinderen die in de randstad geboren worden in 2020 fotograferen als Anne Geddes baby’s.
- Je bent het hele jaar de personal assistant van beroemde Instagram kinderen die belachelijk veeleisend zijn.
0 stemmers
- Je wordt de nieuwe Ramon van Barneveld
- Je wordt de nieuwe Freek Vonk
0 stemmers
- Je haart is altijd half zwart / half wit (hoe mag je zelf bepalen)
- Je hebt voor de rest van je leven pastelroze haar.
0 stemmers
Je moet het hele jaar in 2020 rondlopen met de volgende nieuwe it bag: (zijn ongeveer even groot)
Ja!
Love Gizmo, maar ik kan altijd alleen maar denken aan hoe hard hij moet stinken, het is niet alsof je hem even onder de douche kan zetten…
Je mag iets voor kerst kiezen wat kies je.
- Een klassieke Chaneltas
- Een Sphynx kat kitten die gezond is en 20 jaar wordt.
0 stemmers
- Levenslang gratis sportleggings
- Levenslang een minipaard die bij jou in de buurt gratis wordt gestald + te eten krijgt.
0 stemmers
- gratis 365 paar happy socks voor iedere dag van het jaar
- Een keer een gratis botoxbehandeling
0 stemmers
- een gratis tepelpiercing
- een jaar lang gratis uien
0 stemmers
- spaanse pantoffels
- een fidget spinner
0 stemmers
Ligt het aan mij of zijn dit hele persoonlijke dilemma’s? Haha, mijn hel een paard wat ik moet verzorgen
Ik zag net een plaatje van een minipaard daarom.
Niet alleen bij pony’s.