Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Als m’n jongere broer een meisje was geweest had ie Bess geheten (ik denk wel dat m’n ouders er nog niet uit waren of het met 1 of 2 s’en ging zijn maar ik vind het wel een mooie naam!)

1 like

Ik kwam heel toevallig gisteren iemand in ons klantenbestand tegen die Cent heet :rofl:

1 like

Ik ken Bess eigenlijk vooral als koeiennaam, dus denk dat ik die associatie continu zou hebben.

Ik moet alleen maar aan Bessie Turf denken bij die naam

3 likes

Ooo jaaa, dit vond ik echt leuk haha

1 like

Haha ja ik vond hem ook wel bij jou passen, dat maakte de associatie alleen maar sterker.

Met welk couplet identificeer jij je het meeste (zover dat kan)?

• Kumbaya my Lord, kumbaya / Kumbaya my Lord, kumbaya / Kumbaya my Lord, kumbaya / Oh Lord, kumbaya
  • Someone’s singing Lord, kumbaya / Someone’s singing Lord, kumbaya / Someone’s singing Lord, kumbaya / Oh Lord, kumbayah
  • Someone’s crying Lord, kumbaya / Someone’s crying Lord, kumbaya / Someone’s crying Lord, kumbaya / Oh Lord, kumbaya

0 stemmers

1 like
  • Schoonmaken
  • Opruimen

0 stemmers

Allebei niet, maar ik verplaats regelmatig spullen die ik eigenlijk moet opruimen om eronder schoon te kunnen maken, dus dan maar schoonmaken :woman_shrugging:t3:

4 likes

Heb eens in een hotel gezeten met Japans toilet. Echt het beste ooit. Waterstraal in verschillende standen, warm/koud water, droger, brilverwarming, brilschoonmaak. Enige jammere was dat er geen muziek uitkwam.

7 likes
  • Elke dag je lievelingsfilm kijken
  • Elke dag je lievelingsliedje 2 uur lang luisteren

0 stemmers

En nu niet komen met “Uueheueh ik heb geen lievelingsfilm/liedje”, want dan kies je maar welke het minst erg lijkt :sweat_smile:

Ik kan muziek heel goed soort van uitsluiten, dat ik wel weet dat het er is maar het niet heel bewust hoor, en bewegend beeld leidt me altijd enorm af, dus kom maar door met dat liedje. En luister mijn lievelingsliedje (van het moment) sowieso altijd wel meerdere keren per dag, dus 2 uur moet ook wel lukken :grin:

1 like

Liever 24 uur doorbrengen met

• Tom Cruise
  • Tom Hanks

0 stemmers

OMG dan mag hij alleen maar zoals Woody praten :heart_eyes:

3 likes

1 woord: washandjes. :lying_face:

Jaaa :grin:

Ik had vroeger zo’n enorme crush op Jack Sparrow en vond de POTC films zo leuk dat ik serieus 2 of 3 maanden bijna iedere dag de eerste, tweede én derde Pirates film heb gekeken. Blijkbaar had ik toen ook erg veel tijd :sweat_smile:

6 likes

Die tweede is toch al de story of my life in deze zomermaanden…

2 likes

Beetje zand is toch niet zo erg?

1 like

Schuurt de maag

1 like