1 woord: washandjes.
Jaaa
Ik had vroeger zo’n enorme crush op Jack Sparrow en vond de POTC films zo leuk dat ik serieus 2 of 3 maanden bijna iedere dag de eerste, tweede én derde Pirates film heb gekeken. Blijkbaar had ik toen ook erg veel tijd
Die tweede is toch al de story of my life in deze zomermaanden…
Beetje zand is toch niet zo erg?
Schuurt de maag
Wonen in …
- Woerden
- Zeist
0 stemmers
- Dordrecht
- Deventer
0 stemmers
- Volendam
- Urk
0 stemmers
- Staphorst
- Barneveld
0 stemmers
- Heerlen
- Kerkrade
0 stemmers
Ik heb altijd het idee dat Urk de evil twin brother is van Volendam.
Mag ik alles weigeren?
- Ja
- JA in hoofdletters
0 stemmers
Huh jij eet boeren omelet uit een pakje en voor gekookte eieren uit de supermarkt. Maar je vind truffelmayo heel erg vies. Ik denk dat jouw smaak papillen kapot zijn hahaha.
Haha dat is een oude post! Ik hou niet van uitgesproken smaken, ik lust ook geen sterke kazen en mosterd bijvoorbeeld
Hahaha jaa ik kwam er echt veel te laat achter dat ik helemaal niet in het stel je vraag topic zat hahaha.
Met Tom Cruise zou ik het nog geen minuut volhouden denk ik.Lijkt me echt een natte tosti.
Die ga ik onthouden! Vind hem zelf ook niks
@Vaiana Ik vind Tom Cruise sowieso vreselijk, maar sinds ik heb gezien dat zijn voortand in het midden van zijn gebit/gezicht zit, vind ik hem nog een tandje (pun intended) vervelender
Dat was me dus nooit opgevallen! Nu kan ik het nooit meer negeren hahaha.Ik ging dus even op onderzoek uit en toen zag ik dus dat hij iets aan zijn tanden heeft laten doen.Dus dan heb je geld zat en laat je iets aan je tanden doen en dan dit als eindresultaat?!
Dit heb ik ook en dat na jarenlang beugels te hebben gehad. Ik vertel mezelf dat het niet opvalt maar wijs het vervolgens wel aan op foto’s en dan zeggen mensen hmm ja nu zie ik het ook! Beter niks zeggen dus haha.
Ben dan weer geen scientologist, dus hoop dat dat m’n uitstraling op z’n minst ten goede komt.
Misschien was er geen ruimte om het nog verder op zij te zetten? Lijkt me dat hij het anders vast had aangepast. Tenminste met beugels enzo kan je veel fiksen maar als er niet genoeg ruimte is dan houdt het wel op denk ik.
Alleen nog maar kleren dragen met
- Snoopy
- Hello Kitty
0 stemmers
Alleen nog kleding dragen met de slogan:
- All lives matters!
- Make america great again!
0 stemmers