- Je haar is altijd zeiknat.
- Al je ondergoed is zeiknat (ook als je nieuwe koopt)
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Kies een naam voor je kind.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik ken een Tesla! Coole naam
Welke bn’er zal de meest fashionable mondkapjes (straks) hebben (uit onderstaand rijtje)?
0 stemmers
Wie denk je dat het meest zorvuldig handelt m.b.t. het dragen van een mondkapje (uit dit rijtje)?
0 stemmers
Van wie houd jij het liefst > 1,5 meter afstand
0 stemmers
Kan Sander tenminste niet zeggen dat ik lelijk ben van dichtbij
Wat zou je liever willen zijn?
0 stemmers
Waarom kiezen zo veel mensen voor die mondkapjes? Tekort in zorg -> kan serieus gevolg hebben en doden vallen. Die bloedtesten is vuil, maar er is geen effect op leven of dood voor die vrouwen (ja geen nieuw leven wat ze wel wensten).
Oude random vragen toen ik ‘modemeisje’ intikte
Wat doe je aan naar school?
0 stemmers
Wat doe je voor sport.
0 stemmers
Hoe word je naar school gebracht
0 stemmers
Waarom doe je deze test
0 stemmers
Nooit meer alcohol of nooit meer caffeine?
0 stemmers
Je kan nog wel koffie/wijn (bijvoorbeeld) drinken, maar dan is het caffeine/alcoholl vrij. Dus het is niet alsof je nooit meer chocolade mag eten of thee mag drinken, er zit gewoon geen caffeine meer in
Ik heb liever
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Als m’n jongere broer een meisje was geweest had ie Bess geheten (ik denk wel dat m’n ouders er nog niet uit waren of het met 1 of 2 s’en ging zijn maar ik vind het wel een mooie naam!)
Ik kwam heel toevallig gisteren iemand in ons klantenbestand tegen die Cent heet
Ik ken Bess eigenlijk vooral als koeiennaam, dus denk dat ik die associatie continu zou hebben.
Ooo jaaa, dit vond ik echt leuk haha
Haha ja ik vond hem ook wel bij jou passen, dat maakte de associatie alleen maar sterker.