Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Met Tom Cruise zou ik het nog geen minuut volhouden denk ik.Lijkt me echt een natte tosti.

6 likes

Die ga ik onthouden! Vind hem zelf ook niks :sweat_smile:

@Vaiana Ik vind Tom Cruise sowieso vreselijk, maar sinds ik heb gezien dat zijn voortand in het midden van zijn gebit/gezicht zit, vind ik hem nog een tandje (pun intended) vervelender

13 likes

Dat was me dus nooit opgevallen! Nu kan ik het nooit meer negeren hahaha.Ik ging dus even op onderzoek uit en toen zag ik dus dat hij iets aan zijn tanden heeft laten doen.Dus dan heb je geld zat en laat je iets aan je tanden doen en dan dit als eindresultaat?!

afbeelding

4 likes

Dit heb ik ook :sob: en dat na jarenlang beugels te hebben gehad. Ik vertel mezelf dat het niet opvalt maar wijs het vervolgens wel aan op foto’s en dan zeggen mensen hmm ja nu zie ik het ook! Beter niks zeggen dus haha.
Ben dan weer geen scientologist, dus hoop dat dat m’n uitstraling op z’n minst ten goede komt.

6 likes

Misschien was er geen ruimte om het nog verder op zij te zetten? Lijkt me dat hij het anders vast had aangepast. Tenminste met beugels enzo kan je veel fiksen maar als er niet genoeg ruimte is dan houdt het wel op denk ik.

Alleen nog maar kleren dragen met

• Snoopy
  • Hello Kitty

0 stemmers

Alleen nog kleding dragen met de slogan:

• All lives matters!
  • Make america great again!

0 stemmers

Omdat ik het niet aan kan met een spelfout op m’n kleding te lopen :joy:

Edit: ben nu ernstig in vertwijfeling of het niet aankan aan elkaar is. Typisch weer dit.

2 likes

Omdat ‘make America great again’ nog aangepast kan worden door er achter te zetten ‘just dump Trump’

8 likes

Ik heb hier nog eens over nagedacht, omdat die vraag me toch niet lekker zit. Maar op de manier zoals jij het aangeeft, zou je dus ook met een textielstift de andere slogan veranderen zodat het niet meer kwetsend is.

Ik blijf het een ongemakkelijke vraag vinden en voel me er echt niet prettig bij om uit twee kwaden te kiezen. Maar jouw optie vind ik inderdaad een goede en heb mijn stem veranderd

1 like

Jaa idd dit ook, het Amerika shirt is meer een ver van m’n bed show, en een all lives matter shirt zou in strijd zijn met mijn recente aanwezigheid bij een BLM demonstratie dus dat voelt meer alsof ik m’n ideale verloochen

2 likes

5 likes
  • Chips
  • Chocola

0 stemmers

• Poetin als minister president in Nederland
  • Trump als minister president in Nederland

0 stemmers

Haha allebei kan echt niet maar echt liever Trump dan Poetin ? Ik ben zoooo bang voor die man :neutral_face:

2 likes

“All lives matter” omdat ik dan zou zeggen dat ik daarmee bedoel dat dierenlevens ook meetellen (en daar ben ik het ook mee eens, maar ik heb wel een hekel aan deze uitspraak gezien de manier waarop het gebruikt wordt in de context van BLM).

• BBL
  • facings

0 stemmers

Trump accepteert hopelijk dat hij een keer weg moet. Poetin zal wel een manier zoeken om altijd minister-president te blijven.

2 likes

Heeft hij bij de Russische bevolking al voor elkaar tot 2036 -_-‘