@whosthatgirl leg uit meit??
Hahaha oh fuck niet gedacht dat ik de enige zou zijn. Ja ik heb gewoon een zwak voor hem, is eigenlijk een heel lieve man volgens mij. Maar misschien is het bed delen wel heel rigoureus.
Ik las laatst toevallig nog iets heel naars over hem dus ik denk dat hij niet zo lief is
tw fatshaming
Naar het dark side crushes topic!
Hmm nee da’s ni lief. Maar sowieso ben ik geen fan van zijn schrijfstijl/boeken (nooit gelezen ook). Vind hem gewoon sympathiek overkomen als hij meedoet met spelprogramma’s enzo.
zou heel graag voor de culinaire maaltijden gaan but i ain’t that rich </3
Liever
- Te dik in de kist
- Weer een feestje gemist
0 stemmers
Je hele leven
- Lief klein konijntje in je hoofd hebben
- In iedereen z’n gezicht hoesten als je diegene spreekt
0 stemmers
Vroeger om het ‘dunne aspect’ nu omdat ik niet van feestjes houd
Nee nu zit dat lied in m’n hoofd
“Ja ja”
Ik dacht eerst gewoon letterlijk een lief klein konijntje in je hoofd, toen bedacht ik dat je het over het liedje had en was ik lichtelijk teleurgesteld.
- Je woont voortaan gratis maar je huis is altijd een extreme bende
- Je huis reinigt zichzelf en is altijd perfect opgeruimd maar de kosten zijn twee keer zo hoog
0 stemmers
Mijn huis is nu al een pleuris bende dus kom maar door met dat gratis wonen
Ik woon nu al gratis in een pleurisbende, dus kom maar door met dat schone huis voor 2x niks
- één dag doorbrengen in een kamer met 1 miljoen spinnen
- Vier dagen achter elkaar 's nachts de liefde moeten bedrijven met Herman Brusselmans, Thierry Baudet, Arnon Ontgrünberg en Ellen Degeneres.
0 stemmers
Ik vind Sergio echt de meest gluiperige griezel die ik ooit heb gezien, ik cringe hem altijd helemaaal kapot als hij ook maar 3 woorden spreekt met die gladde, neppe, dominante act van hem bah bah ik haat hem zo erg
Ik hoorde dat hij altijd wel knappe (en leuke) vriendinnen heeft.
Bram is verloofd #jammervoorveelkijkers