Thuis zijn met een inbraak is echt mijn grootste angst, zieke slaapproblemen door gehad.
Ik voel hier onevenredig veel woede door
Matcha vind ik zó heerlijk, ik zou het niet eens erg vinden hahaha
- Als je tv kijkt, alleen hardcore pawn mogen kijken
- Als je tv kijkt, alleen bar rescue mogen kijken
0 stemmers
- Als je een film kijkt, alleen verliefd op Ibiza mogen kijken
- Als je een film kijkt, alleen Sint (die sinterklaas horror) mogen kijken
0 stemmers
- Als je muziek luistert, alleen Mozart mogen luisteren
- Als je muziek luistert, alleen Frans Bauer mogen luisteren
0 stemmers
- Geer
- Goor
0 stemmers
Het ziet er naar uit dat ik alleen movie nights met mijzelf kan organiseren
- Je ouders (of een ander familielid) betalen tot je 40ste je zorgverzekering en je mag je eventuele zorgtoeslag lekker houden.
- Je ontvangt eenmalig 12.500
0 stemmers
- Nooit meer make up
- Elke dag full face make up
0 stemmers
Er zit vast enige logica achter je bedrag, maar ik ging doorberekenen met wat ik nu betaal aan zorgverzekering en hoeveel me dat zou opleveren tot m’n 40e. Kwam uit op 12.480 euro ;p
Als m’n ouders het betalen zou me dat 45000 euro schelen als ik al die jaren nog zorgtoeslag zou ontvangen ben echt in shock hahaha
Tóch maar voor lenzen gekozen.
Moet gelijk denken aan een paniekaanval van vorig jaar. Ik had met veel moeite na een lange tijd weer eens kleurlenzen ingedaan. Ze zaten al niet heel lekker, maar ach, zou wel wennen zijn. Na 5 minuten en tig keer met m’n ogen geknipperd te hebben, viel mijn linkerlens zomaar uit m’n oog. En niet eens m’n hele lens, maar slechts de helft?! Like, waar is de andere helft? En ik natuurlijk volledig in paniek, m’n oog alle kanten opgedraaid, maar nergens wat te bekennen. M’n hart ging toen flink tekeer. Ooglid omhoog getrokken en ja hoor, ik zag een hoekje van de lens. Maar hóe ga ik die eruit krijgen? Allerlei enge verhalen gingen door m’n hoofd heen, waaronder het verhaal dat iemands lens achter het oog was verdwenen. Ik ben dik 10 minuten zuchtend en boos bezig geweest om dat verrotte deel uit m’n oog te krijgen. Voorlopig geen kleurlenzen meer voor mij
- 1 termijn first lady zijn van trump
- 3 maanden samenwonen met Chris Brown
0 stemmers
- 1 termijn president zijn van amerika
- 16 jaar minister-president zijn van Nederland
0 stemmers
- Make america great again
- Respect voor corona
0 stemmers
- Je mondkapje delen met iemand
- Je tandenborstel delen met iemand
0 stemmers
1 termijn met Trump om al z’n zooi te lekken en haarverf in z’n shampoofles te doen.
Waarom haarverf? Dikke nair in die fles! Dat zal hem leren!
Ik wist even niet wat dit was en dacht dat het een soort bleek was en toen had ik al zoiets van ‘go big or go home he’
Maar nair, zou ontharingscreme echt werken op dat cavia toepetje van hem?
Een week kamperen in een tentje met
- Chantal Janzen
- Ryanne van Dorst
0 stemmers
- Een rol in The Passion (zo groot of klein als je wil)
- Nederland / België vertegenwoordigen op het Songfestival
0 stemmers
Een wilde nacht met
- Barry Atsma
- Idris Elba
0 stemmers
Een middagje IKEA-meubels in elkaar zetten met
- Giel Beelen
- Maarten van Rossem
0 stemmers
Je weet gewoon dat je aan Maarten veel meer hebt dan aan Giel Beelen. Hij lijkt me tenminste niet iemand die gaat mansplainen over wat een schroevendraaier en wat een inbussleutel is
Ja hij zal je eerder de geschiedenis van dat gereedschap vertellen denk ik.
Dat lijkt me serieus hartstikke leerzaam en leuk.
Ja idd! Dan mag hij gewoon tijdens het klussen op een luie stoel zitten vertellen en dan zet ik alles wel in m’n eentje in elkaar. Lekker rustgevend