Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik slaap daar makkelijk doorheen

5 likes

Mijn gemeente is groot.

3 likes
  • Typisch Nederlands leen bakker /xenos huis. Grijze hoekbank, betonnen tuin, live life love op raar wit hout op de muren, etc.
  • Typisch Brits huis. Overal beige tapijt, overal beige behang, een miljoen kleine kamers

0 stemmers

Als ik aan een Brits huis denk, denk ik aan tapijt in de badkamer en als ik iets goor vind is het dat wel.

8 likes

Tapijt overal?? Echt? Geen kleden he, maar van dat stoffige beige tapijt. Smaken verschillen maar ik kan me slecht inleven haha.

Ik bedoel zoiets als dit:

2 likes

Nee sorry in deze keuze heb je ook tapijt in de wc want dat zijn Britten he

2 likes

Hahaha ik heb Britse familie en ik heb echt nog nooit tapijt in de badkamers gezien.
Wel een miljoen kleine kamertjes, maar over het algemeen hebben de keuken en de badkamer gewoon tegels

1 like

Same hoor maar mijn vriend z’n familie heeft wel tapijt op de wc :joy::sob:

1 like

Ooohh vies! haha. Lijkt me echt niet schoon te houden.

Is dit niet meer wat je op TLC bij die Amerikaanse families ziet? Dan kopen ze zo’n huis met inrichting en al en dan is het zo’n lelijk interieur.
“Very beautiful”

Amerikaans is toch vaak meer tegels en marmer en alles shiny (vind ik ook niks trouwens)

1 like

Oh ja dat ook! Met een granieten keukenblad

1 like

Ik woon al in zo’n saaie beige Britse flat waar je ook nog een tapijt over je vloerkleed hebt want “cozy”. Niet mijn smaak maar het kwam gemeubileerd dus ik zit het uit.

Toch heb ik dit liever dan “Live Laugh Love” op de muur.

3 likes

Ik kan zelf echt niet kiezen want ik weet gewoon niet wat ik net iets minder deprimerend zou vinden. Tapijt is zo vies en stoffig, maar die wit geschilderde borden met “in dit huis…” zorgen ook voor splinters in mijn ogen

2 likes

Ik vind tapijt ook echt een hel man hahaha. Lelijk en vies idd. Maar goed ik doe het er maar mee. Het is in in ieder geval altijd lekker warm in de flat.

1 like

Omg mijn huisstofmijtallergie zou me echt doen stikken in zo’n huis

1 like

Dan maar vaker stofzuigen

2 likes

Ik vind beige ook verschrikkelijk eigenlijk, ziet er altijd verrookt uit. Vind dat nog saaier dan een grijze hoekbank.

Mijn Engelse familie heeft ook 50/50 tapijt op de badkamer haha.

3 likes
  • Je moet bij alle FF’ers de kerstboom optuigen en weer afbreken.
  • Je moet voor alle FF’ers 20 kerstkoekjes per adres bakken + decoreren (bijv. in de vorm van een kerstboom, kerstbal, kerstmuts, notenkraker).

0 stemmers

  • Je moet de nagels van alle FF’ers lakken in een feestdagenkleur (als corona voorbij is)
  • Je moet van 1/4 van de FF’ers alle haren in de krul zetten (als corona voorbij is).

0 stemmers

  • In 2022 iedere dag bij een andere forummer avondeten en een uur aan tafel zitten.
  • In 2022 iedere dag bij een andere forummer de hond ophalen en daarmee een uur gaan wandelen. Heeft die persoon meerdere honden, kom je meerdere dagen achter elkaar.

0 stemmers

  • Een jaar wisselen van account met een andere forummer maar je mag het niemand vertellen
  • Je moet een hele maand de spellingnazi uithangen en iedere forummer verbeteren als er fouten worden gemaakt.

0 stemmers

Deze opties zijn voor deze autist allemaal nachtmerries. Ik neem aan dat ik niet met de forummer de honden hoef uit te laten?

4 likes