Je moet kiezen-topic (Deel 1)

  • Je hebt altijd een melksnor
  • Je moet het gele keukendoekje uitknijpen in een glas en dat leegdrinken

0 stemmers

1 like

Het gele keukendoekje :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

3 likes

Bederft de melksnor? Want als dat zo is drink ik liever het vocht van een keukendoeken dan 24/7 de geur van bedorven melk ruiken.

1 like

Wow ben verbaasd over de uitslag. Ja dat doekje is goor maar je bent er in 2 seconden vanaf itt een melksnor 24/7 de rest van je hele fucking leven. Snel een slok cola erna en ik ben het alweer vergeten.

8 likes

Je schrijft het volgende succesvolle boek:

  • Masturberen kan je leren
  • Dildovormige kaarsen maken voor dummies. (Van die gedraaide kaarsen)

0 stemmers

  • 2020 opnieuw over doen
  • Direct 10 jaar skippen naar 2030

0 stemmers

Het onderwerp van een reeks videos op YouTube van jou:

  • Creatief met kattengrit (originele DIY’s)
  • Aambei en jij (openhartige gesprekken met mensen die met dit probleem zitten)

0 stemmers

2 likes

Zitten nog wel :weary:

4 likes

Moet meteen denken aan een vrouw van bij Extreme Cheapskates die een gezichtsmasker maakte van kattengrit, want volgens haar was het hetzelfde als klei.

4 likes

Aambei en jij hahahahaha

5 likes

Maar… ben ik dan ook 10 jaar ouder? Is mijn leven doorgegaan? Heb ik dan opeens 10 kinderen? Eindelijk een leuke man?

Ja je bent inderdaad 10 jaar ouder. Ook heb je herinneringen aan de 10 jaar die je hebt gemist, ookal heb je het dus nooit bewust meegemaakt.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Je moet kiezen-topic (Deel 2).