Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Dat doe ik altijd al eigenlijk. :joy: Gaat lekker snel hoor, niet zoals velen van de wat oudere generatie.

2 likes
  • Altijd een heftig hongergevoel hebben (incl. knallende hoofdpijn, misselijk, geen concentratie)
  • Altijd het gevoel hebben dat je moet niezen, maar de nies komt nooit.

0 stemmers

:smiling_imp:

• Lange zwarte snorharen
  • Lang zwart neushaar

0 stemmers

Ergens heb ik het idee dat het gevoel dat je moet niezen ‘went’. En continu honger lijkt me echt de hel. Knallende hoofdpijn, misselijkheid etc kun je ook moeilijk negeren en zal nooit wennen.

1 like

Hoe is dit een moeilijke keus :’)
Wil je licht ongemak of wil je liever een ondraaglijk leven?

1 like

Tja steeds het gevoel hebben dat je moet niezen en zo de dag doorbrengen lijkt me ook geen pretje?? Ik krijg er in elk geval een vol hoofd, betraande ogen etc. van.

1 like

Maar heftig hongergevoel is echt naar. Met die hoofdpijn en misselijkheid kun je niks anders dan jankend op bed liggen :’)

Je partner gaat op elk feestje waar je naartoe gaat:

• de hele avond midden op de dansvloer verschrikkelijk dansen (bv. heel slecht de snake/robot/running man doen)
  • een verschrikkelijke singer-songerwriter performance geven

0 stemmers

• Nooit meer naar de tandarts hoeven
  • Nooit meer een kater hebben

0 stemmers

• Een bekende, steenrijke Youtuber zijn die veel haatcomments krijgt
  • Een (zure) kantoorbaan met een modaal inkomen

0 stemmers

Haahaha, dit is echt mn lievelings! Sowieso die kalkoenen, ja. Lekker wandelen en terrasjes pakken met mn nieuwe besties.

3 likes

Je vind een portemonnee op straat. Hier zitten de gegevens van de eigenaar in, een paar belangrijke pasjes en 600 euro contant geld. Wat doe je?

• Je geeft de portemonnee, mét de gehele inhoud terug aan de eigenaar.
  • Je haalt het contant geld eruit en geeft daarna de portemonnee terug (“maar meneer, toen ik hem vond zat er al geen contant geld meer in…”)
  • Je geeft niks terug en houd alles zelf.
  • Je haalt er 100 euro uit en geeft de rest terug.

0 stemmers

• Je mag nu 1 wens doen
  • Je moet 10 jaar wachten maar dan mag je 3 wensen doen

0 stemmers

• Streaken tijdens de openingswedstrijd van het WK voetbal 2018 dat wereldwijd live wordt uitgezonden
  • Jij met je (laatste) partner + al je (andere) exen en hun nieuwe partner zitten samen in een seizoen van Temptation Island

0 stemmers

• Met Geert Wilders een dag naar de Efteling
  • Met Sybrand Buma naar Drievliet

0 stemmers

4 likes

Zo kan je dat inderdaad omzeilen, maar dan heb je nu niets aan je wens en moet je dus nog altijd 10 jaar wachten.

• Op date met Gaston
  • Op date met het Beest

0 stemmers

Biecht: als klein meisje vond ik het beest aantrekkelijker voordat ie weer een normaal mens was :stuck_out_tongue: Maar als ik moet kiezen tussen Gaston die vele eieren eet en Gaston van de Postcodeloterij dan ga ik wel met de kale pief ervandoor en steel ik al het geld.

4 likes

Hahaha ja die moet wel naar de zwavel meuren idd na al die eieren :joy:. En no shame hoor, ik heb ook voor het beest gekozen hahaha

Ik dacht even Gaston van de Postcodeloterij

13 likes