Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Mijn oma is zo zuinig dat ze zich in haar graf zou omdraaien als ik mn geld en laptop zou achterlaten… :grin::sparkling_heart:

17 likes

DAT! en https://www.youtube.com/watch?v=OV3xp5ZXSYA (Glitter vampier :black_heart:)

2 likes
  • Bier
  • Wijn

0 stemmers

Ik wil deze vraag wel beantwoorden maar ik wil even zeker weten dat dit ook iets is wat Beatrix wil… :sweat_smile:

12 likes
  • Eeuwig leven
  • Nooit geleefd hebben

0 stemmers

1 like

Ik heb ‘nooit geleefd hebben’ gestemd. Klinkt echt depri nu, maar dat weet je dan toch niet als je nooit leeft. En met eeuwig leven gaat echt iedereen dood om je heen. Daar zou ik echt mega ongelukkig van worden.

2 likes

Snap ik wel, het is eigenlijk allebei kut haha.

Lastig dilemma, ben uiteindelijk maar voor ja gegaan

• Je bent getrouwd met een polygamist: dus je man/vrouw heeft nog minstens 1 andere echtgeno(o)t(e)
  • Je relaties duren nooit langer dan 3 jaar

0 stemmers

Oh interessant. Dus je wil je nooit helemaal settelen bij iemand voor langere tijd/voor “altijd”? Ook niet als je ouder bent? En bespreek je dat dan ook met je partner? (geen judgement hoor, ben gewoon benieuwd)

Ja binnen het dilemma klopt dat inderdaad. Maar ik wilde er even op ingaan buiten de context van het dilemma haha, sorry was onduidelijk.

• Kraantje Pappie
  • Bizzey

0 stemmers

Alhoewel als je door de deurwaarder ontruimd wordt je het wel keer op keer op keer op keer verpest hebt. Maar ik vind ook echt dat mensen met kinderen gewoon niet ontruimd moeten kunnen worden maar dat gebeurt nog steeds helaas.

Jouw visie spreekt me ook wel aan en ik denk ook dat in die zin je leven heel rijk en gevarieerd kan zijn als je in de loop van je leven kortstondige maar diepgaande relaties aangaat met vele verschillende personen.
En misschien is het ook net heel fijn om juist als je al een stuk ouder bent toch nog verschillende relaties te hebben in plaats van gesetteld te zijn, wie weet.

1 like

Ik denk idd dat het na een bepaald punt X lastig wordt om er nog uit te geraken, maar daarvoor je tientallen mogelijkheden hebt om er wel wat aan te doen

1 like

word er echt gelukkig van dat zo veel mensen friends haten

2 likes
  • Beschuitjes eten met Kraantje Pappie
  • Kokend water kraan voor in huis

0 stemmers

In een conflict: welke Bijbelse wijsheid gaat voor jou op?

• oog om oog, tand om tand
  • de andere wang toekeren

0 stemmers

• Ted
  • Barney
  • Robin
  • Marshall
  • Lily
  • Wie???

0 stemmers

Ja ik ook! Super vet

1 like