- Engeland
- Belgie
0 stemmers
- Panama
- Tunesië
0 stemmers
- Japan
- Polen
0 stemmers
- Senegal
- Colombia
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik heb altijd geleerd van m’n ouders dat kunststof kozijnen het lelijkste op de planeet is. Maar glas in lood staat dan weer garant aan een overrated 30 jaren woning? Met enkel glas.
Ik vind die eerste echt hilarisch en fantastisch. Hoezo is dat geen kunst? (Sorry, MA in kunst hier :P)
Het mag allebei, en ‘het krat’ is het oudst!
De krat, dat klinkt toch voor geen meter??
Hond in bed
0 stemmers
Vind het wel knus altijd als mijn kat en hond bij me op bed komen liggen
Wel op de dekens niet eronder. Dus meer óp bed dan ín bed
Ik vind het chill als kleding al naar “mijzelf” (eigen wasmiddel enz) ruikt, lekker fris
Maar snap dat mensen daar geen zin in hebben
Dat van tweedehands kleding vind ik dus wel vies. Maar die winkels vind ik ook altijd zo muf ruiken, brr
Letterkundige die niet fatsoenlijk kan schrijven: "Delen van de binnenstad van Utrecht zijn al jarenlang een bouwput en daarnaast wordt bij het postkantoor ook nog stevig gebouwd. Moet dan het gezellige plein met horeca dan ook nog worden gebruikt om het statement te maken dat de westerse dominantie tekenen van verval toont? Dat valt dan toch ook al aan te tonen met de bouwput die er al is. Zonde van het geld. Een kunstwerk zoals “the bean” voegen juist voor lange tijd iets toe aan de omgeving. Het trekt toeristen aan, terwijl die nepbouwput juist horeca dupeert. Toeristen willen gezelligheid, geen bouwput.
stoofvleessaus!
Nee maar ik denk dat de gemiddelde Utrechter er ook niet op zat te wachten (daarom noem ik ook de horeca waar iedereen gebruik van maakt).
Haha, ach ja, ieder z’n keus! Ik had stiekem meer ja verwacht Die van mij liggen allebei in bed, ook onder de deken, maar zijn wel kleiner dan de gemiddelde kat :’)
Wat te doen vanmiddag:
0 stemmers
Als je het hebt over poepdeeltjes kun je volgens mij wel door blijven gaan. Dit schijnt ook in make up borstels en sponsen en dergelijke te zitten.
Nu ben ik dus extra blij dat we gewoon geen toilet op de badkamer hebben he.
Ja vast wel, maar dat wil ik helemaal niet weten
0 stemmers
0 stemmers