Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hoe spreek jij wifi uit?

• Wie Fie
  • Wai Fai

0 stemmers

Ik zeg tegenwoordig expres vaak overdreven WAIIIFAIIII. Toen zei ik laatst op het terras, waar ook WiFi bij zit, dat de WAIIFAIII zo slecht was. Bedacht me direct dat ik dat dus moet afleren voordat ik het op nog meer openbare plekken zo debiel uitspreek.

Klein onderzoekje

Ik kom uit het … van het land

• Noorden
  • Oosten
  • Zuiden
  • Westen
  • Midden

0 stemmers

Welke muziek vind je meer tokkie

• André Hazes
  • Guus Meeuwis

0 stemmers

Hang jij de Nederlandse vlag uit op koningsdag

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar mijn ouders wel
  • Nee, maar ik zou het wel doen als ik de mogelijkheid had

0 stemmers

Heb je in een huis gewoon met rolluiken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hm met hoeveel huisgenoten? Lijkt me allebei echt heel kut haha

Herken jij iemand die op dit forum zit? Dus zonder dat diegene het doorheeft. Anonieme poll

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wk

• Brazilië
  • België
  • Boeiend

0 stemmers

• Stippen
  • Strepen

0 stemmers

Ik vind je hebt een vriend in mij ofzoiets leuk.

4 likes

Voor de rest van je leven gratis, voor eigen gebruik:

• Schoenen
  • Tassen
  • Sieraden

0 stemmers

• Je enige vervoersmiddel is een vrachtwagen. Met de vrachtwagen boodschappen doen, met de vrachtwagen op vakantie, allemaal. Nee, je mag niet te voet op pad. En ja, je moet zelf rijden.
  • Je hele leven op een woonwagenkamp wonen inclusief tokkie buren en alle andere heisa die daar bij komt kijken. En je eet elke zondag afhaalchinees.

0 stemmers

2 likes
  • Alle scheten die je laat veranderen in een zichtbaar gas
  • Alle boeren die je laat komen altijd met een keihard volume je mond uit

0 stemmers

Wel dat ik op ‘een forum’ zit, maar niet hoe dit forum heet en hoe ik hier heet. Lijkt me ook echt niet chill als m’n vriend dat zou weten, ook al post ik niet echt iets wat hij niet mag weten/niet al weet

2 likes

In de supermarkt of bij de hema etc. ligt iets op een schaal, dit mag je opeten. Je lust dit en dit valt binnen je dieet. Eet je dit op?

• Ja, altijd
  • Nee

0 stemmers

Oei ik loop heel veel vragen achter haha.

Vies maar 0 zelfbeheersing. Moet het eten

3 likes

Heeeel soms, maar ik moet altijd denken aan dat iemand op egf een keer vertelde dat ze een oma zag die iets in haar mond deed, er weer uithaalde en terug op het schaaltje legde :tired_face:

8 likes

Omg haha

1 like
  • Vanaf nu mag je nog maar 1 e-mailadres hebben en die moet je altijd delen met je buurman (of je laatste buurman, mocht je er geen hebben atm).
  • Je moet altijd bij avondeten een ouder echtpaar in een volksbuurt die altijd Nederlandse kost eten (tenzij je op vakantie bent).

0 stemmers

• Al jouw muren in het huis worden fluoriserend roze geschilderd (dus zoals een markeerstift) (Je mag geen grote schilderijen of doeken ophangen om het te verbergen.)
  • Alle vloeren in jouw huis zijn voorzien van een oldskool panterprintje. (Je mag het niet verbergen onder kleden etc)

0 stemmers

Hoera je gaat je eerst eigen winkel openen, maar je verkoopt maar 1 product (en dit keer geen pindakaas winkel). Wat ga jij verkopen?

• Goulash
  • Pincetten
  • Inlegzolen
  • Grasmaaiers
  • Tandems
  • Spruitjes
  • Wasmanden
  • Tandpasta
  • Gevarendriehoeken
  • Tuinbonen
  • Onderzetters
  • Slasaus