Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Krijg je het lichaam van Kylie er ook bij?

Moeder worden op welke leeftijd?

  • 7
  • 77

0 stemmers

Een huisdier krijgen:

  • die 50 jaar oud wordt en waar je al die tijd aan vast (bijv. een schildpad of papegaai)
  • die nog een jaar te leven heeft (bijv. een oude hond uit een asiel nog een leuk leven geven) en dit telkens weer doen

0 stemmers

Al weet ik niet of ik dat verdriet aan zou kunnen, maar heb echt een zwak voor asieldiertjes die te bejaard, te lelijk, te weinig poten etc hebben om geadopteerd te worden.

Mijn vriend zei ook gelijk bij onze huidige katjes: O deze heeft geen staart, echt wat voor jou.

12 likes

Het is mijn droom om een oud afgedankt hondje uit het asiel te halen en nog een paar mooie jaren te geven :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik vind dat ook goals daarom volg ik deze Amerikaan die altijd oude honden adopteert en ze nog een leuk leven geeft en daarnaast een varken en een kalkoen heeft :smiley:

12 likes

Ik zou heel graag een oudere kat willen adopteren als ik daar de mogelijkheid toe heb, maar om jaar na jaar afscheid te moeten nemen van een huisdier zou echt te zwaar voor me zijn. Mijn hart breekt echt als ik dieren zie die bijna op zijn.

4 likes

Omg deze

8 likes

Wauw hulde aan deze man! Die namen ook haha Bikini the pig, Tofu the turkey. Passen wel goed bij de dieren als je ze ziet haha. Net als Fernando hierboven met zijn wilde haren

4 likes

Je mag nog maar 1 parfum dragen en deze moet het naar een bekend soort frisdrank ruiken. Welke geur zou je dan kiezen?

  • Cola
  • Sinas
  • 7Up
  • Cassis
  • Tonic
  • Pomelo
  • Rivella
  • IJsthee

0 stemmers

Ja dat is zo vreselijk verdrietig. Kan nu nog steeds niet maar foto’s van mijn hond kijken die nu al 10 jaar dood is

  • Een wattenstaafje door je trommelvlies geramd krijgen
  • Je vinger tussen de mixer krijgen

0 stemmers

Speciaal voor @Lemongrab

Omg wat doe je me aan

3b3

6 likes

onze kat was 14 toen ze bij ons kwam uit het asiel. ze is nu 19 :heart: ookal weet je dat het einde nadert, het idee dat ik haar nog wat mooie jaren heb kunnen geven verzacht de pijn wel een beetje

9 likes
  • Je moeder date Dave Roelvink
  • Je vader doet mee aan Temptation Island

0 stemmers

  • Je toilet stinkt altijd naar blauwe kaas
  • Je moet iedere ochtend een derde van een axe body spray over je kleding spuiten.

0 stemmers

Je wordt morgen wakker met…

  • Je droomlichaam
  • Een perfecte huid

0 stemmers

Weet niet of ik valsspeel maar dit is mn droomlichaam
Screenshot_2020-07-17-10-04-49-1-1
Beetje de hele dag met mn ultranagels in een boom hangen.

18 likes

Moet je je droomlichaam bijhouden? :open_mouth:

1 like
  • Altijd een kersttrui dragen
  • Altijd een yogabroek dragen

0 stemmers

Nee je veroudert alleen een beetje naarmate de jaren vorderen :grin: Dat geldt ook voor de perfecte huid.