Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Heb bij krabben toch altijd last van een soort klein schuldgevoel achteraf. Of spijt, als ik weer eens te enthousiast heb gekrabt…

Van krabben krijg ik meestal alleen maar meer jeuk en daar heb ik bij plassen geen last van :joy:

Krabben! Dat plassen wanneer je heeel nodig moet, doet bij mij dan zelfs een beetje pijn :woozy_face:


Met welke verjaardagskaart kan ik je blij maken?

  • De schattige hondjes/dieren
  • De bloemetjes
  • Een tekening
  • Een grappige bananenkaart

0 stemmers

  • Vlak land
  • Bergen

0 stemmers

Hangt er van af hoe ik mij erdoor moet verplaatsen :stuck_out_tongue:

12 likes

En hoe goed je bent in een hellingproef met de auto

2 likes

Deze kwestie heb ik zelf maar even buiten beschouwing gelaten :thinking:

  • Een heel jaar lang Koningsdag vieren. D.w.z.: vlaggen hangen overal uit, dag en nacht is het overal vlooienmarkt, veel mensen dragen continu oranje kleding, het koningspaar bezoekt dagelijks locaties (en domineren daarmee het tv-aanbod), 's nachts kun je feesten. In het OV zit veel feestvolk.
  • Een heel jaar lang kerst vieren. Er zijn overal kerstmarkten en er wordt enkel kerstmuziek gedraaid. Op straat zijn kerstmannen, kerstbomen en kerstversieringen. Ook bij 30°C dus. Thuis heb je kerstversiering, net als de meeste andere mensen. Alleen maar kerstdiners of glühwein met kerstkransjes e.d., geen normale etentjes meer.

0 stemmers

*Pre-coronatijdperk uiteraard.
Sorry is niet heel België-proof denk ik (volgens mij is Koningsdag daar niet zo’n ding?)

Ik wou dat Koningsdag hier een ding was, lijkt me zo gezellig :sweat_smile:

1 like

Twee maanden lang naar Last Christmas luisteren is nog leuk, maar een heel jaar wordt me teveel. Je kan wel een heel jaar lang naar slechte Hallmarkfilms kijken :thinking:

Hahah een jaar lang naar vivaaaaaa hollandiaaa luisteren is nog erger :joy:

3 likes

  • Pil 1
  • Pil 2
  • Pil 3
  • Pil 4

0 stemmers

Oeeh lastig ! Twijfelde tussen rijk of nooit ziek worden, maarja, berg geld hebben dan ongeneeslijk ziek worden is ook zoiets, dus dan toch liever nooit ziek kunnen worden denk ik

1 like

Ja heb je gelijk in! Ik maakte precies dezelfde afweging haha

Nooit pijn hebben omdat ik pijn als breder zie dan alleen als gevolg van ziekte. Ook verdriet en bla bla bla is mentale pijn. En lichamelijke pijn is ook gewoon kut, wat heb je aan geld als je altijd pijn hebt of ziek wordt en er niets meer mee kunt. Qua mensen die overleden zijn waren ze of oud, of hebben ze er zelf voor gekozen en dan ga ik ze niet terugslepen.

4 likes

Nu al nachtmerries van de hordes agressieve spinnen die een bijeenkomst gaan houden bij het prullenbakje in de wc :cry:

4 likes

Tanden trekken is toch niet zo erg? Ik trok ze vroeger ook als ze maar een beetje loszaten. Ja, ik ben raar

1 like

Ik vind het ook niet fijn om een dierbare heel lang te zien lijden aan kanker bijv. Ik heb dan denk ik nog liever dat iemand in 1x dood is.

3 likes
  • Altijd twijfelen of je vrienden en familie wel oprecht zijn
  • Altijd twijfelen of je partner wel oprecht is

0 stemmers