Je moet kiezen-topic (Deel 1)

  • Altijd schoenen met klittenband dragen (velcro)
  • Altijd schoenen met gespjes/gespen dragen

0 stemmers

Haha in dacht dat ik in een ander topic zat en dacht welke van de twee doe je vaker, ik dacht uh ja allebei :upside_down_face:

1 like
  • Een handdoek van fleecestof (van die superzachte die niks absorbeert)
  • Een handdoek van schuurpapier

0 stemmers

Ik was vorige week bij het kamperen mijn handdoek vergeten en heb mij het hele weekend drooggeschud. Ging verbazingwekkend goed.

9 likes

Nooit dat ik van m’n leven in een dorp ga wonen (behalve Den Hoorn misschien). Mij te klein!

  • Een bikini met kotsprint dragen
  • Een badpak met naakte trumps dragen

0 stemmers

  • je bent het beste van de wereld in Excel
  • je bent het beste van de wereld in Jeu de Boule

0 stemmers

  • vanaf nu heet je Marga Muggenbult
  • vanaf nu heet je Wilma Wespennest

0 stemmers

Je

  • hebt het altijd iets te warm
  • hebt het altijd iets te koud

0 stemmers

(en kan er niks aan doen, dus geen airco/trui)

  • Nu één wens doen die uitkomt
  • 10 jaar wachten en drie wensen doen die uitkomen

0 stemmers

Werken als…

  • Kleurenconsulent (welke kleuren bij je staan qua kleding etc)
  • KonMari coach (opruimen)

0 stemmers

Vind opruimen heerlijk dus tegen daar m’n geld mee verdienen zeg ik absoluut geen nee

1 like
  • Merel Streep
  • Jodie Foster

0 stemmers

  • Robert Deniro
  • Al Pacino

0 stemmers

Merel :confounded::sweat_smile:

4 likes

Ik las het nu ook gewoon op zijn Nederlands. :upside_down_face:

3 likes

Haha shit autocorrect denk ik

1 like

Mogelijk val ik in herhaling, maar je gaat het bed delen met een van deze heren.
Wie wordt het? Licht vooral je keuze toe. Ikzelf neig naar Baudet, niet omdat ik het zo’n Adonis vind maar die is iig niet zo godsgruwelijk lelijk als de andere twee en inhoudelijk heb je aan alle drie even weinig.

  • Arnon Grunberg
  • Thierry Baudet
  • Herman Brusselmans

0 stemmers

3 likes

Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doeeen :rofl: haha nee maar serieus dan is Baudet by far de minst slechte keuze

3 likes

Ja ook uiterlijk, en ik vind dat haar van Herman ook wat viezig ogen. En Arnon vind ik helemaal vies ogen en heeft denk ik ook fucked up voorkeuren in bed. Dus dan maar Thierry, lijkt me vreselijk maar ik denk dat dat het snelste voorbij is.

Sowieso Thierry. Hoewel ik helemaal niks met z’n politieke ideeën heb en direct wegzap als ik hem zie of hoor, lijkt een nachtje me nog best spannend. (omg had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen)

2 likes

@whosthatgirl leg uit meit??

Hahaha oh fuck niet gedacht dat ik de enige zou zijn. Ja ik heb gewoon een zwak voor hem, is eigenlijk een heel lieve man volgens mij. Maar misschien is het bed delen wel heel rigoureus.

Ik las laatst toevallig nog iets heel naars over hem dus ik denk dat hij niet zo lief is :nauseated_face:

tw fatshaming