Jouw Spotify jaaroverzicht

Pitbull fangirl strikes again. Ook te zien dat ik de laatste maand disney lofi en peaceful piano heb ontdekt om te kunnen slapen :joy::joy:

2 likes

Staat er bij jou nu bij hoevaak je de nummers hebt geluisterd? Ik zie dat bij mij niet (en bij de meesten hierboven ook niet)

Ik haat dit :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ah ja, komt omdat ik via last.fm heb gedaan haha

1 like

Hahaha ik had niet anders verwacht, fangirl nr 1.

6 likes

4 likes

Wow discover van Di-rect.
Zo vaak geluisterd, helemaal vergeten dit liedje.

4 likes

Ik ga ook nog steeds zo lekker op Slomo!!!

Je naam staat er trouwens wel helemaal op

1 like

I know, maar hij staat ook al op andere plekken op het forum dus het is niet echt erg haha

2 likes

Summer mood :sunny:

1 like

Tiktok is echt niet goed voor mijn jaaroverzicht hahahaha tering staat echt muziek tussen die ik op een loop had staan because Tiktok happened en waar ik verder nooit naar luister. Achja. Donโ€™t Front van Joey Bada$$ staat in zowel maand-, halfjaar- als jaaroverzicht, dat telt :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja!

2 likes

Miley en ik na 15 jaar nog steeds going strong :sparkling_heart:.

1 like

Ik heb duidelijk Euphoria gekeken in het afgelopen halfjaar

2 likes

Voelt toch een beetje als spieken dit

8 likes

image
@Vaiana hmm ik weet het niet, sommige dingen die ertussen staan heb ik amper geluisterd (en die ik wel veel geluisterd heb staan er niet tussen)
Maar ik zou er wel naartoe gaan :man_dancing:t2:

8 likes

6 maanden!
Jij bent toch Hagenees? Dan heb je een excuus hahaha

all-time

13 likes

Ik ken sommige van deze artiesten niet eens, dus heb het idee dat het niet helemaal klopt haha (al luister ik wel veel playlists waar ze vast in staan).

6 likes

Zo leuk om elk jaar Anderson .Paak en Chronixx terug te zien :sparkling_heart: En Joey Valence & Brae zijn een nieuwe ontdekking. Als je van een old school Tony Hawk hiphopachtige sound houdt, is dit perfect haha. Leuk om te zien van iedereen!!!

6 likes