Jouw Spotify jaaroverzicht

ik luister echt aaaltijd naar dezelfde muziek (en ook bijna nooit nieuwe albums lol), vorig jaar in mijn spotify wrapped stond geloof ik fleetwood mac, britney spears en tame impala :rofl:

deze is de all time variant trouwens, zo droog weer britney er tussen hahaha

8 likes

Wil hier heel graag heen nu

8 likes

No shame

8 likes

Lijkt mij best een leuk festival :hugs:

7 likes

Hoe kan ik mijn spotify jaaroverzicht vinden? #boomer

Wel grappig dat er paar artiesten tussenstaan van wie ik dan maar 1 of 2 nummers luister, maar die wel heel vaak luister.

Dit is mn line up gebaseerd op all time, maar die verschilt niet veel van laaste 6 maanden

7 likes

Ik heb er dus ook kinderen voor kinderen tussen staan maar ik heb geen kind als excuus :smiling_face_with_tear:

4 likes

https://www.instafest.app/ hier kun je inloggen

1 like

Tell me you’re a basic bitch without telling me you’re a basic bitch

10 likes

hier zou ik toch grof geld voor neertellen

hahah vieze asbak zo hoog op de lineup

10 likes

Volgens mij heeft bijna iedereen 66%
Heb iig nog geen uitschieters gezien

En omg morgen?!?!?!

Beetje cringen van mezelf

3 likes

5 likes

Ik ben 70% basic :smiling_face_with_tear: Ben dus meer basic geworden, want all time was 60% ofzo

3 likes

79 :’)

1 like

Als je op google spotify wrapped 2022 intypt en de link via je app opent, dan kom je al bij je wrapped playlist uit :smile:

2 likes

Ojaa! Inderdaad

Hahaha die laatste, kunnen mensen naast hun myers briggs interessant mee gaan doen

11 likes

Huh, ik kom alleen bij de topnummers playlist uit, maar niet bij dit overzichtje. Hoe doe je dat haha?

Mijn nr. 1 is voor de derde keer op rij Khruangbin. Misschien is 't tijd voor iets nieuws.

3 likes

Ik klikte op deze 2022 Wrapped en dan “spotify downloaden” en dan komt hij bij mij in de app terecht en begint hij met wrapped
Maar ik heb het wel twee keer aangeklikt omdat ik ongeduldig was dus misschien ook daarom haha

1 like

Bij mij deed ie het de 2de keer ook pas! Daarvoor alleen de playlist.

Hier is het de moeite niet om te delen, vooral Bumba en Juf Roos :cry:

3 likes