Wil hier heel graag heen nu
Hoe kan ik mijn spotify jaaroverzicht vinden? #boomer
Wel grappig dat er paar artiesten tussenstaan van wie ik dan maar 1 of 2 nummers luister, maar die wel heel vaak luister.
Dit is mn line up gebaseerd op all time, maar die verschilt niet veel van laaste 6 maanden
Ik heb er dus ook kinderen voor kinderen tussen staan maar ik heb geen kind als excuus ![]()
Volgens mij heeft bijna iedereen 66%
Heb iig nog geen uitschieters gezien
En omg morgen?!?!?!
Ik ben 70% basic
Ben dus meer basic geworden, want all time was 60% ofzo
79 :’)
Als je op google spotify wrapped 2022 intypt en de link via je app opent, dan kom je al bij je wrapped playlist uit ![]()
Huh, ik kom alleen bij de topnummers playlist uit, maar niet bij dit overzichtje. Hoe doe je dat haha?
Mijn nr. 1 is voor de derde keer op rij Khruangbin. Misschien is 't tijd voor iets nieuws.
Ik klikte op deze 2022 Wrapped en dan “spotify downloaden” en dan komt hij bij mij in de app terecht en begint hij met wrapped
Maar ik heb het wel twee keer aangeklikt omdat ik ongeduldig was dus misschien ook daarom haha
Bij mij deed ie het de 2de keer ook pas! Daarvoor alleen de playlist.
Hier is het de moeite niet om te delen, vooral Bumba en Juf Roos ![]()
Ik kom ook alleen maar bij de lijst, ook na 4/5 keer klikken haha! Zo stom, vind juist overzichtje zo leuk… of krijg je die niet meer als je je lijst al hebt geopend?