Oh nee, vorig jaar zag ons overzicht er nog zo goed uit bij mij ook geen SHINee helaas
En wat jammer van loona
Mijn lijstje ziet er geloof ik al sinds 2019 hetzelfde uit
Ik luister elke dag dezelfde 6 nummers van Chen haha
Oh nee, vorig jaar zag ons overzicht er nog zo goed uit bij mij ook geen SHINee helaas
En wat jammer van loona
Mijn lijstje ziet er geloof ik al sinds 2019 hetzelfde uit
Ik luister elke dag dezelfde 6 nummers van Chen haha
Haha! Antoon was de laatste tijd echt mijn guilty pleasure, dus ben benieuwd hoe hoog 'ie bij mij is geëindigd.
Hahaha volgend jaar weer goedmaken! Dan zijn ze weer compleet!
Beide nummer 1en wel. The Script blijft voor altijd m’n lievelings en het meest gedraaide nummer heb ik heel veel geluisterd toen m’n relatie net uit was.
Niet helemaal fair want mijn baby houdt van oceaangeluid, dus vaak op repeat gestaan.
Mijn hele lijst is verder een trieste mix van kindermuziek.
Meer minuten geluisterd dan vorig jaar Spotify staat altijd op de achtergrond, waar ik ook mee bezig ben haha. Meest beluisterde nummer 117 keer naar geluisterd
Tiktok heeft ook indruk gemaakt met Ginseng Strip 2002 hahahahahaaa, had meer TikTok nummers verwacht dus valt mee
Het stond bij mij (groot) op de homepage van spotify!
Noh updaten? Telefoon aan/uit doen?
Mijn meest geluisterde is blijkbaar 103x maar ben zo in de war, voor mijn gevoel luister ik helemaal niet zoveel naar dat liedje maar kan best dat ik het niet door heb gehad
Haha Glee Cast heb ik ook een keer als nummer 1 gehad in het jaar dat ik de serie keek
Hij staat bij mij al jaren in mn top 5, maar dit slaat wel alles . Zal het maar op nostalgie houden, haha
Beetje jammer van de lofi beats als meest beluisterde genre, is echt alleen maar mn achtergrondmuziek om te studeren :’)
@Whistle ik heb ook Antoon op plek 3, vind z’n muziek gewoon chill haha.
Vind het zo jammer dat ik Tove Lo live heb moeten missen dit jaar maar Froukje en Merol wel in concert gezien