Jouw Spotify jaaroverzicht

Oh nee, vorig jaar zag ons overzicht er nog zo goed uit :sweat_smile: bij mij ook geen SHINee helaas

En wat jammer van loona :cry:

Mijn lijstje ziet er geloof ik al sinds 2019 hetzelfde uit

Ik luister elke dag dezelfde 6 nummers van Chen haha

2 likes

Haha! Antoon was de laatste tijd echt mijn guilty pleasure, dus ben benieuwd hoe hoog 'ie bij mij is geëindigd.

3 likes

Hahaha volgend jaar weer goedmaken! Dan zijn ze weer compleet!

2 likes

Haha ik schaam me echt voor die van mij. Ik deel wel een account met m’n zusje dus niet alles is van mij.

Beide nummer 1en wel. The Script blijft voor altijd m’n lievelings en het meest gedraaide nummer heb ik heel veel geluisterd toen m’n relatie net uit was.

2 likes

Niet helemaal fair want mijn baby houdt van oceaangeluid, dus vaak op repeat gestaan.

Mijn hele lijst is verder een trieste mix van kindermuziek.

6 likes

Mijn overzicht!

3 likes

Ik was 81% basic en dat snap ik wel, luister alleen maar populaire shit.

6 likes

Meer minuten geluisterd dan vorig jaar :skull: Spotify staat altijd op de achtergrond, waar ik ook mee bezig ben haha. Meest beluisterde nummer 117 keer naar geluisterd :sweat_smile: Tiktok heeft ook indruk gemaakt met Ginseng Strip 2002 hahahahahaaa, had meer TikTok nummers verwacht dus valt mee

5 likes

Mijn topartiest past wel lekker in de neon sfeer haha

2 likes

Het stond bij mij (groot) op de homepage van spotify!

1 like

Noh updaten? Telefoon aan/uit doen?

1 like

Hectisch happy knus en partyschlager :joy:

Meest geluisterde maar 37x, had veel vaker verwacht

Mijn meest geluisterde is blijkbaar 103x maar ben zo in de war, voor mijn gevoel luister ik helemaal niet zoveel naar dat liedje :joy: maar kan best dat ik het niet door heb gehad

4 likes

Haha Glee Cast heb ik ook een keer als nummer 1 gehad in het jaar dat ik de serie keek

Lekker basic bitch

Applaus trouwens voor iedereen die chicken fried kent

Top 1% bij Taylor :joy:

1 like

Totaal niet shockerend.
Behalve Taylor haar nieuwe album schijnbaar :sweat_smile:

6 likes

Hij staat bij mij al jaren in mn top 5, maar dit slaat wel alles :joy:. Zal het maar op nostalgie houden, haha

Beetje jammer van de lofi beats als meest beluisterde genre, is echt alleen maar mn achtergrondmuziek om te studeren :’)

8 likes

@Whistle ik heb ook Antoon op plek 3, vind z’n muziek gewoon chill haha.
Vind het zo jammer dat ik Tove Lo live heb moeten missen dit jaar maar Froukje en Merol wel in concert gezien :dancer:

3 likes

8 likes