Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik heb dit kaartje, mijn musicale basis was Nijmegen!

8 likes

Ik gebruik Spotify ook veel voor mijn werk sinds dit jaar en dat merk ik in het overzicht :cry:

1 like

Muzikale thuisbasis is Zwolle. :sweat_smile:

En dit klopt ook, ik doe veel op repeat.

6 likes

Die video’s van je meest geluisterde artiesten zijn echt super leuk!

4 likes

Sommigen noemen het wispelturig, GGZ noemt het een stoornis denk ik hahaha

20 likes

Hahahahaha NIJMEGEN?!?! :rofl:

1 like

Basic bitch :raised_hands::sparkles:

@Vaiana ik had ook Nijmegen :joy:

10 likes

2 likes

Hou opp! Dat is te erg!

1 like

Ja dat dacht ik ook al :joy: @Andreya ook zag ik

@Tamara wow wat een luister minuten voor Taylor. Welk nummer was het meest gedraaid? Ik had exile.

3 likes

Mijn hele top 5 meest geluisterde liedjes zijn liedjes van Taylor :joy:

Heb haar muziek op vaak op de achtergrond gewoon aanstaan

9 likes

Ik had het verkeerd opgevat, maar als je in de top 0,001% zit ben je blijkbaar een topluisteraar van die artiest?

In werkelijkheid hebben we trouwens veel meer minuten samen doorgebracht want ik heb ook vinyl, cd’s en YouTube geluisterd en een concert bijgewoond.

12 likes

Haha ik heb ook Cruel Summer op 1. En hele top 5 Taylor idd maar alleen Midnights nummers.

3 likes

Was het bij jou ook Davis Californië? Onze smaak komt best overeen dus dat zou me niet verbazen

1 like

Yes!
Alles beter dan Nijmegen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Je kan het wel redelijk uitrekenen met hoeveel mensen je bij die topfans van een artiest hoort. Je kan onderaan het profiel van de artiest zien hoeveel mensen er naar luisteren en dan kan je het uitrekenen

2 likes

Ging naar een concert dit jaar van Rauw dus dat is terug te zien.

5 likes

ik had ook nijmegen hahahaha

en blijkbaar ook nog steeds Habiba van Boef in m’n top 5 ik stel ook altijd teleur

1 like

Na 390 keer (eigenlijk vaker) nog steeds een dopaminerush hier maar misschien heb ik niet veel nodig. :rofl:

6 likes

Voor mijn gevoel echt veeeel meer

1 like