Ik heb dit kaartje, mijn musicale basis was Nijmegen!
Ik gebruik Spotify ook veel voor mijn werk sinds dit jaar en dat merk ik in het overzicht
Die video’s van je meest geluisterde artiesten zijn echt super leuk!
Hahahahaha NIJMEGEN?!?!
Hou opp! Dat is te erg!
Ja dat dacht ik ook al @Andreya ook zag ik
@Tamara wow wat een luister minuten voor Taylor. Welk nummer was het meest gedraaid? Ik had exile.
Mijn hele top 5 meest geluisterde liedjes zijn liedjes van Taylor
Heb haar muziek op vaak op de achtergrond gewoon aanstaan
Ik had het verkeerd opgevat, maar als je in de top 0,001% zit ben je blijkbaar een topluisteraar van die artiest?
In werkelijkheid hebben we trouwens veel meer minuten samen doorgebracht want ik heb ook vinyl, cd’s en YouTube geluisterd en een concert bijgewoond.
Haha ik heb ook Cruel Summer op 1. En hele top 5 Taylor idd maar alleen Midnights nummers.
Was het bij jou ook Davis Californië? Onze smaak komt best overeen dus dat zou me niet verbazen
Yes!
Alles beter dan Nijmegen
Je kan het wel redelijk uitrekenen met hoeveel mensen je bij die topfans van een artiest hoort. Je kan onderaan het profiel van de artiest zien hoeveel mensen er naar luisteren en dan kan je het uitrekenen
ik had ook nijmegen hahahaha
en blijkbaar ook nog steeds Habiba van Boef in m’n top 5 ik stel ook altijd teleur
Na 390 keer (eigenlijk vaker) nog steeds een dopaminerush hier maar misschien heb ik niet veel nodig.
Voor mijn gevoel echt veeeel meer