Jouw Spotify jaaroverzicht

Mijn luistergedrag komt het meeste overeen met fucking Provo, Utah. Waar al die degelijke mormonen wonen :smiling_face_with_tear:

10 likes

Hahahhah ik heb echt geen leven. Die luisterminuten :clown_face: Wel fijn om J Cole elk jaar terug te zien :relieved:

9 likes

Wow, zotte luisterminuten!

Mijn thuisbasis is Bozeman, Montana (USA).

8 likes

Ik heb 3 playlists: die van mijzelf, mijn muziek en kindermuziek, en dan van ons gezinnetje. Do komt van dr kindernummers, Racoon van mijn partner, en zo ook de liedjes. Top 3 klopt wel aardig goed bij mij. Nummers kloppen echt niet bij mij, maar wel qua gezin.

3 likes

Nu wel benieuwd naar jouw top 5 dan hahaha

2 likes

Omg mijn top nummers zijn 2/5 Braziliaans en de andere Spaanstalig en mijn lokatie is…

Assen, Drenthe

Wat de fak hahha

13 likes

Bijna alles zullen we maar zeggen hè

3 likes

Er zit blijkbaar een excellente groep mensen met smaak in Groningen, want daar sloot ik bij aan. Vind het heel random haha.

8 likes

Mijn smaak kwam het meeste overeen met mensen uit Gent. :grinning:

6 likes

Ik luister elk jaar heel serieus in voor het songfestival, dus elk jaar weer andere favo nummers.

10 likes

kom uit bergen :norway:

8 likes

de utah mommy’s zijn anders zo degelijk niet geweest afgelopen jaren👽

3 likes

Basic bitch met een beetje filmmuziek

Overigens vind ik Olivia Rodrigo niet fair want Spotify pusht haar steeds in mijn daily en andere mixes en dan voel ik me zo geriatrisch.

7 likes

Leuk om te zien! Djt is de mijnesss

11 likes

9 likes

Toch weer fijn dat het weer gelukt is dit jaar, Bruce gewoon de favoriet

Ook een leuke dit… dat je denkt was vast een leuk feestje die dag, maar in werkelijkheid heb ik die dag de trap kaal gemaakt :sweat_smile:

19 likes

Screenshot_7

Bij mij kwam Leuven eruit en ik ben een vampier, klopt wel :joy:

6 likes

En ik ben een vampier (altijd al gewild;))

14 likes

Heel mijn Spotify wrapped gedomineerd door boygenius.

Mijn thuisbasis is Burlington, VS en ik ben een :woman_vampire:t2:.

9 likes

Mot je kommen dan!

Nee joh, vind het gewoon een willekeurige stad om als stad te kiezen voor een eindejaarsoverzicht