Wat onwijs leuk gedaan, dit jaar! Heb ooit m’n Spotify met m’n ex gedeeld, dus er zit wel wat vervuilde data in, maar hij klopt aardig! Het was verrassend, vooral dat op 1 of andere manier Tabitha constant naar voren komt, was ik helemaal niet bewust van.
En vet veel Damn, Honey podcast. Love hun zo erg!
Edit: had trouwens gehoopt dat dit jaar m’n muzieksmaak minder infantiel zou zijn, maar guess not.
heb spotify niet echt veel gebruikt en niet voor de dingen die ik echt het meest luisterde, maargoed toch leuk
Leuk! Dit jaar heb echt zoveel muziek geluisterd. En mijn jaaroverzicht is wel echt pretty accurate!
2019 was een vrij intens jaar, break up na lange relatie en weer opnieuw beginnen. Muziek heeft me echt door de meest heftige periode heen geholpen en vind het wel tof dat mijn overzicht nummers uit zowel de goede als slechte periodes laat zien!
Ik heb wel uit 50 landen geluisterd, maar nog steeds zet ik belabberde muziek aan.
Ik vind het wel altijd heel stom dat hij niet meer veranderd. Hallo er is nog een hele maand.
Even voor de duidelijkheid. Ik luister geen kindermuziek in mijn vrije tijd. Maar ben Gastouder haha.
Ik heb geen spotify, wel Apple Music. Mag dat ook?
Dit jaar het album van Snoh aalegra ontdekt en vind haar echt geweldig.
Mijn muzieksmaak is ook echt gewoon 0 veranderd, haha.
Nu heb ik Spotify sinds 2014 en heeft het keurig al m’n angsty tienerjaren gemist, dus dat snap ik ook wel.
Hij doet het eindelijk!
Haha, er staat een liedje van het Eurovisie tussen dat ik echt niet zo vaak heb geluisterd?