Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Omdat zo’n beetje het hele forum geilt op Tom Waes en hij nu de komende weken iedere maandagavond op tv is!

__

In Kamp Koningsbrugge ergerde ik me echt dood aan de presentator, maar vond ik het verder echt vet. Ik heb hier dus echt zin in!

(Als er echt 0 animo voor dit topic is neem ik mijn verlies)

13 likes

Nou ja, meestal peil je even voordat je een topic opent. Dat scheelt ons weer opruimen als er amper in gepost wordt :wink:

2 likes

Ik kijk zijn reizen met Waes terug en mijn vriend zegt elke keer ‘oh kijk je weer naar je toekomstige man?!’ :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Hahah o lekker impulsief dit dan, sorry daarvoor

@Bergamot Die ene blonde begeleider is veel te lief en te knap om een beul te spelen!

2 likes

Allejezus 8 kilometer met dat op je rug. No thank you

1 like

Ik zag dit en dacht “hey, komt er een tweede seizoen” :rofl: grappig dat ze het nog meer dan een jaar later uitzenden, maar ik vond het wel echt een goed programma! De Nederlandse versie is erop gebaseerd dan of niet?

1 like

Ja de Belgische is de OG!

Jesses volgens mij is het nog keiwarm ook. Wat kut zeg

3 likes

Haha die bootcampinstructeur. Die zal echt problemen krijgen met het opvolgen van instructies

2 likes

Hmm zitten altijd wel knappe mensen in dit programma haha

2 likes

Die benen!!! Niet normaal. Zag er eng uit

1 like

Zit op 't puntje van m’n stoel door Riet

4 likes

Ik zou omvallen met die rugzak zonder te rennen überhaupt

3 likes

Hij flipt met de limiet? Wa?

Flirt :joy:

1 like

Tom Waes is zo lekker… haha thnx.

3 likes

Haha die blonde kan nog gewoon kletsen! Wat een topwijf

7 likes

Ik ben Riet al na 5 minuten hardlopen zonder bagage

9 likes

Tom stelt tenminste vragen, Jeroen kon altijd alleen maar “poeh poeh” en “jeetje wat zwaar” zeggen

3 likes

Die ene commando is ook hot zeg. Die jongere met dat bruine haar. Sorry ik zit ook al een jaar binnen :disappointed:

6 likes

Ahh pijnlijk altijd die interviews tussendoor :sweat_smile: