Ken je klassiekers (pre 2000)

Het album Dummy van Portishead is helemaal geweldig, en mijn lievelingsalbum ooit.

Het kan ook bij elke gelegenheid: zacht op de achtergrond, keihard door je hele huis, tijdens koken, tijdens werk, tijdens seks, tijdens een huilbui, tijdens chillen in de zon, tijdens koude winteravondjes, ga maar door. :blush:

8 likes
6 likes

Wat een goed topic! Ik kocht laatst de MTV Unplugged sessie van Alice in Chains op lp en ugh het is zó goed

Verder graag even aandacht voor een paar van m’n fave 90’s vrouwen

6 likes





4 likes

Ik dacht ook aan hole! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes
8 likes

Leuk! Mijn favo’s:


(alles van Lighthouse Family eigenlijk - m’n favo van vroeger. Ik weet zelfs de volgorde van de nummers op elke CD uit m’n hoofd omdat dit vroeger bij ons grijsgespeeld werd)
9 likes

Wow. Is dit ‘99. Dat vind ik echt shocking :hushed:

Jaaa laf Crosby, Stills, Nash (and Young).

2 likes

Wow hartjes voor al deze video’s :heart::heart:

1 like





12 likes

Crap we zijn geRickrolled

4 likes

Jaaa leuk topic!! M’n lijst met jaren 70,80,90 muziek is eindeloos :heart:

12 likes

The Breakfast Club random ‘s nachts gekeken op BBC toen ik als tiener niet kon slapen in 2006/2007. Kippenvel na die eindscene en dit nummer. Favo nummer ooit.

Edit: @Michonne zie net je post boven mij haha. Nice :ok_hand::sunglasses:

6 likes

Dit nummer verveelt nooit!

Voor wat alto vibes:

Overigens geniet ik van al jullie nummers. Ik weet alleen heel vaak niks op te zoeken omdat het zoveel is en dan vergeet ik het weer. Maar nu heb ik een lijstje wat ik terug kan zoeken :dancingbanana:

15 likes

Tori Amos mag zeker niet ontbreken!

6 likes

Ja zie je, dat bedoel ik dus. Dit luisterde ik vroeger ook maar ben ik inmiddels helemaal vergeten. Dus thanks!

1 like

Ik ga dankzij jou morgen weer lekker Wu-Tang luisteren tijdens werk!

1 like



^ Mijn favoriete romantisch liedje over iemand vermoorden met een steen :sparkling_heart:
15 likes