Nog even wat Britpop en random jaren '90 shizzle.
Alleen de albums vóór 2000 hè?
Uiteraard. Dookie was mijn jam back in the day.
En dan nog het nummer waarvan ik altijd wil dansen:
Ik kan hier m’n hele 60s/70s lijst wel posten onderhand haha
Ohja en van ietsje recenter nog:
Zo leuk, dan zie ik titels waarvan ik denk: zegt me niks. En dan blijk ik tijdens het luisteren alles toch mee te kunnen zingen.
Deze heb ik echt non stop geluisterd de afgelopen paar weken haha
Dit blijft echt 1 van mijn favoriete oude nummers ever. Het feit dat dit nummer gaat over een robot die zich afvraagt wat vrienden zijn ook vind ik echt fantastisch ivm die robot stem die de zanger probeert op te zetten haha
Heerlijk topic inderdaad. Ben ook weer wat liedjes tegengekomen die ik uit het oog was verloren dus mijn Spotify lijst is weer flink aangevuld.
Nog een toevoeging op mijn post van gisteren.
(ik vond deze clip zó eng vroeger, maar het nummer wel mooi)
Ahh dit lied van the Smiths was toch altijd de intro van Charmed?
ohhhh shit deze mag ik ook niet vergeten hahaha. Mann ik zat dit laatst echt nog in mijn auto mee te bleren niet normaal
Wild World en Moonshadow van Yusuf Stevens (vroeger Cat Stevens).
Don’t You Want Me van The Human League
Het hele album Ray of Light van Madonna, maar hier is de titel track:
Dit album is letterllijk de eNiGe muziek die mijn vader in de auto speelde tijdens onze vakanties in Spanje in 1999, 2000 en 2001. De hele rit naar ginder, de volle 3 weken daar, en de hele rit terug. Ik ken iedere noot. En daar ben ik nu heel dankbaar voor want iedere keer ik Ray of Light luister voel ik all the feels. (Mijn vader is in 2013 overleden)
Omg wat een goed topic dit. Ik ben opgegroeid met psalmen, gezangen en geestelijke liederen (en Elly en Rikkert), dus van een gedegen (niet te verwarren met degelijke) muzikale opvoeding kun je bij mij niet spreken. Ik ga tijdens werk zoveel mogelijk nummers luisteren en alles wat me aanspreekt bij elkaar in een lijst gooien