Ik moet morgen in lange zwarte kleding spelen op een uitvaart in het crematorium.
Volle zaal
Zwarte kleding
Inspanning want moet muziek maken
Ik moet morgen in lange zwarte kleding spelen op een uitvaart in het crematorium.
Volle zaal
Zwarte kleding
Inspanning want moet muziek maken
Ik heb een nieuwe matras dus ik ga lekker met de oude op het dakterras liggen vannacht, fuck you weather
oeh zwaar. Sterkte en nog meer sterke voor morgen!
Aaah, klinkt goed, haha! Waar is dit?
Ik heb vanmiddag gestudeerd met m’n voeten in een koud badje terwijl ik ijs aan het eten was. Zo was het nog enigszins te doen. Hopelijk koelt het vanavond nog wat af.
Dat klinkt echt heerlijk!
Waarom hebben sommige winkels geen airco? Echt hoor, niet te doen met deze hitte denk je verkoeling te zoeken… #fail
Mijn verstandskiezen zijn er maandag uitgehaald (de dag voor mijn verjaardag, ook top) en nu zit ik hier met mijn halve hamsterwang in mijn te warme huis.
Ik heb lekker een natte handdoek op me liggen en lig als zee ster in bed. Best lekker. Straks nog even goed douche voor ik ga slapen.
Hier waait het ook lekker. Hoop dat dat morgen en vrijdag ook zo is.
HAHAHAHA zaterdag een 6 HAHAHA LIJKT MIJ EEN 9!!!
Ik maak me wel serieus zorgen over de toekomst hierdoor… Dit kan toch niet goed zijn? Opwarming van de aarde wie?
Ohh ik vind dat zó irritant he, die cijfers van weeronline. 38 graden een 9 geven? Doe normaal
Morgen moet ik weer buiten werken, dus ik hoop echt dat het meevalt.
Ik lig ook op de bank met een natte handdoek en een ventilator, helpt best goed!
Die gin tonic met bevroren frambozen werkt ook aardig trouwens. Maar misschien vooral mentaal
Wow ik zie net dit, het weer in Hengelo nu
Een fucking 100 eerder!!!1!!11
Wow zo warm morgen en overmorgen
Vandaag vond ik echt zo erg dat ik voor morgen en overmorgen tripjes plan naar winkels met airco en grote koelcellen op het warmste moment van de dag.
Zou eerst 34 morgen en 35 overmorgen worden, maar nu zegt mijn weerapp 37. fucking 37 graden? Buiten werken is dan niet meer verantwoord joh.