Klaag hier over het weer

Is die corona eindelijk ‘klaar’. Komt de ene na de andere storm. Het is een complot. :weary:

3 likes

Ja maar in Spanje is er helemaal niets aan de hand :rofl:

We slapen onder het schuine dak en de wind staat vol op mijn slaapkamer. Maar nu hoor ik dus iets over het dak rollen. Geen idee of het een dakpan is, nooit een rollende dakpan gehoord. Maar ga morgen wel even uit t dakraam in de badkamer kijken :sweat_smile:

Nog even en ze mag ook bij Beau aanschuiven

2 likes

Gewoon een takje ofzo? klinkt altijd heel heftig als er iets over het dak rolt volgens mij.
Als er een vogel zit of er schuift wat sneeuw overheen in de winter dan klinkt het al half of de boel instort.

1 like

Haha ja dat klopt wel wat je zegt inderdaad. Denk dat het een takje oid was. Morgen als het licht is, ga ik uit t raam hangen om te kijken

Hier begint het wat te zakken qua wind. Maar ondanks dat het zakt zorgt elk zuchtje wind nu wel voor een hoop gepiep/kraak aan het dak. Alsof het ‘net op tijd’ is gaan zakken.

1 like

Ik slaap echt altijd met het raam open, anders word ik zo muf wakker maar ik vraag me nu wel echt af of het wel kan? Het is een klepraam en zit op zich wel redelijk in de luwte maar zit er natuurlijk niet op te wachten dat het hele raam eruit waait.

Edit: Weet iemand of je ergens kan zien wanneer de wind in jouw regio naar verwachting afneemt?

Zou het niet doen. Liever muf wakker worden een keertje dan helemaal niet meer wakker worden omdat dat raam op je kop is gewaaid 's nachts

10 likes

Heb je geen rooster boven je raam? Of anders de slaapkamerdeur open laten. Lijkt me niet echt handig om met open ramen te gaan slapen.

3 likes

Zooo blij dat ik net deze stormdagen vrij ben, minder blij voor mijn collega die nu steeds de (snel)weg op mag :sweat_smile:

1 like

Belangrijk nieuws op de liveblog van de NOS!


🥲

Het is ook gewoon letterlijk een filmpje dat iemands hoed weg waait. Goed verhaal. :thumbsup:

13 likes

Ik las hond
Gelukkig staat dat er niet

11 likes

De wind staat echt vol op het huis. Het is daardoor maar 10 graden binnen :cry: heb extra dekens gepakt en hoop dat het zo 's nachts een beetje te doen is

1 like

Moest net tijdens het uitlaten van de hond mn bril vasthouden, die waaide van mn gezicht af. Hond wilde ook heel graag naar huis, zo zielig.

Er ligt een reclamebord midden op de weg, terwijl die normaal rechtop wordt gehouden door twee enorme betonblokken.

Echt eng hier. De hele wijk is een grote bouwval door sloop en nieuwbouw, dus overal puin en materialen.

1 like

Ik ben wel een beetje klaar met dit weer. Het waait hier nog zo hard (NO Groningen)

1 like

Niet onverwacht, maar goed: wát een geluid joh in de slaapkamer :open_mouth: :cry:

1 like

Ik had ook wel gedacht dat het nu wel minder zou zijn, maar volgens mij is het nog steeds net zo heftig als een paar uur geleden. Oh, en ik zit in Noord Holland.

1 like

Ik kom even mezelf uitlachen :joy:
Vanochtend om half 8 (dus hoogtepunt van de storm was echt al lang voorbij) is de schutting in zijn geheel omgeklapt.
Ik hoefde in elk geval geen brokstukken van de straat te halen dus dat scheelt wel weer :sweat_smile: dus al met al wel beter dan vorig jaar want de schutting is op zich wel nog heel.
Misschien is een schutting aan die kant gewoon niet meant to be. We hebben ook een hoekhuis.

Ik heb gewoon met ramen tegenover elkaar open geslapen, hier (in Rotterdam) viel het volgens mij wel mee ‘s nachts. Ben niet mijn bed uitgewaaid. Scheelt wel dat ik tussen gebouwen in zit misschien.

Op het insta account Rotterdamse memes zie je wel wat beelden van de storm, ben blij dat ik toen al wel binnen was. Alleen er zijn wel echt pareltjes bij. Zoals een gemeentewerker die onverstoord door gaat met zijn bladblazer :joy:

Echt 1/10 voor zijn werkgever dat ze hem niet binnengehaald hebben.

4 likes