Ik dacht ook aan een spijkerjasje, maar heb maar een oude bomberjack aangedaan. Nu al spijt
Lekkere temperatuur, geen bewolking⊠en dan is er die koude rotwind die alles weer verpest
Ik vind het nu alweer te warm. Vooral tijdens mijn werk en al die mensen dan: lekker weer, he! Heerlijk die hoofdpijn, dat zweet en die misselijkheid Ik wil gewoon max 15 graden (of niet werken op het warmste tijdstip)
Kak wat is het koud!
Je bent helemaal niks verplicht, jij voelt dat zo.
Ik vind het best zorgelijk dat we vorig weekend sneeuw hadden en dat het dit weekend wel 25 graden kan worden. Wat een uitersten in zoân korte tijd.
Je bent helemaal niks verplicht!
Lekker zelf weten wat je doet
Bah ja! Laatst ook op een zomerse zondag. Ik had toen lekker genetflixt. De volgende dag op werk reageerden echt zoveel mensen verbaasd (âMaar⊠het was zulk mooi weer!â). Laat mij gewoon lekker netflixen
Genoeg zomer gehad wat mij betreft, vanaf nu mag het weer najaar worden.
Heerlijk dat mooie weer, maar hier is het alweer 25 graden binnen en ik krijg het huis nauwelijks afgekoeld
Net gedoucht en ik lig al te zweten in bed
Zo vroeg??
Ik vind dit weer dus wel heerlijk, maar ik ben het nog niet gewend om me telkens in te smeren met als gevolg dat ik nu zoân krokant laagje heb in mijn gezicht.
Moet om 5.30 uur mijn bed uit morgen
Oh shit ok slaaplekker dan
Eerst nog rondje Youtube. Zwetend.
Er hangt onweer in de lucht
Genieton (eigenlijk geen klacht dit dus)
Storm!!!
Hier voorlopig niet hoor. Het mist altijd de stad waar ik woon Ik wil ook storm. Past tenminste bij mân bui, die staat namelijk op onweer
zo, ik ga dr even voor zitten.